IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Имам работа, не се замислям за премиер!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
"Поведението на Цветанов вдига недоверието в съда.Това се посочва в доклад на Европейската асоциация на съдиите, което в края на януари изпрати в София своя "мисия за установяване на фактите".Гарантирано от герб.Лъжа и измама.
отговор Сигнализирай
63
Кирил
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 11
Установих окончателно, че българина може единствено и само да се оплаква. Като няма магистрала - защо няма, като има - защо има. Просто с такова мизерно самосъзнание българина си заслужава ***, в които живее. Преди 1,5 години бях на откриване на магистрала Люлин - едни 5 километра в полето. Имаше кетърнг, музика, боя върху някакъв подложен слой асфалт за 80 000лв. и всичкото това само да се похвалят комунистите. Евала на Бойко, че успя да я довърши
отговор Сигнализирай
62
Бай Колй
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Медияпул са обощили в няколко изречения цялата сага с магистрала Люлин!Драматична предисторияДългата само 19 км магистрала има 13-годишна история. Решението за строителството й е взето през 1998 г. от правителството на Иван Костов. Европейското финансиране е осигурено от кабинета Сакскобургготски през 2003 г. Договорът за изграждане на магистрала "Люлин" бе сключен от кабинета "Станишев" през 2006 г., а първата копка бе през 2007 г. Според първоначалния договор строителството трябваше да приключи в края на 2009 г., но към края на 2008 г. бе регистрирано сериозно изоставане и срокът бе отложен за 2010 г. Впоследствие срокът бе предоговорен още веднъж.Кабинетът "Борисов" предоговари и цената за строителството на магистралата, след като изпълнителят, турската фирма "Мапа Дженгиз" поиска повече пари заради сгрешена геология, изместване на инженерна инфраструктура и преработване на проекта. Така окончателната цена по договора стигна 185 млн. евро при заложени 148.4 млн. евро.При изграждането на аутобана миналата година живота си загубиха четирима работници. На турската фирма строител многократно бяха издавани предписания за безопасни условия на труд, а работата й бе съпътствана и с множество други скандали.Толко по въпроса, кой какво е догорори, кой какво е платил, и кой е доплатил.... Хайде стига вече, ако може, уважеми гербави, демагогия и лъжи! Вижда се и за всени нормален човек е ясно, единсвеното "постижение" на Боко и компания, свързано с тази магистрала е, повишаването на цената и ...рязането на лентата!!!!
отговор Сигнализирай
61
До големия праз
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Е ,моя стандарт се вдигна ,пич ! Стигам по-бързо до работа, отколкото ,ако живеех в Младост ! Сега имам английска ливадка пред 250 квадратовата си къщичка в едно китно Радомирско село и съм на 18 минути от офиса....... Дишам чист въздух, карам си новата кола по хубав път и имам гледка към Рила. Почти като в Австрия съм ,Лукова главо !
отговор Сигнализирай
60
Ами това
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Към цената трябва да добавим и пренебрегването на изискванията на закона за обществените поръчки (ЗОП), защото правителството допусна българските под изпълнители, включени като помагачи в строителството, да бъдат избрани без публична процедура. Заради бързането!!!Знаем кои е под изпълнител в строежа на Метрото и с заем от коя Банка !
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
"........"Гюешево" готов за Шенген наесен"Нали бяхме готови за шенген ама не ни приемали по "политически причини"??Сега кво?Пак лъжииииииииии до безкрай.
отговор Сигнализирай
58
зрител на цирка
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
А я се замислете дали имаме нужда от президентКриза криза но всичко на гърба на беднияАко го няма това излишно президентство пенсийте могат да се увеличат със 100/150лв месечноЗащото там са огромни разходите
отговор Сигнализирай
57
намръщен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Голям Праз,когато магистралита беше спазарена за толкова пари, защо беше дадена на т у р с к а фирма, не на руска или италианска, примерно? Защото в България няма руска или италианска партия. Понял?
отговор Сигнализирай
56
Браво
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Май другарите забравяте , че за последните 20 години са построени 150 км пътища, нима искате за 2 години да се построят 1000 км.Важното е че посоката е правилна и се работи.ТАЗИ ГОДИНА 20 КМ ЛЮЛИН , ДОГОДИНА 120 КМ ОТ ТРАКИЯ И ВТОРА ЗАВЪРШЕНА МАГИСТРАЛА .Досега Перник - София 50 мин, от днес 10 минВ момента София-Бургас 5 часа, от другата година 3 часаТази година 100 хиляди подръжника на БСП-то , догодина 10 хиляди....
отговор Сигнализирай
55
Фактология
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Ускоряването на АМ Люлин струва на бюджета допълнително 37 млн евро. Правителството не само, че не санкционира изпълнителя за закъснението, както се беше заканило, но дори прие анексиране на цената, която нарасна от 148 млн на 185 млн евро. Министър Плевнелиев се похвали, че е намалил исканата от турската фирма строител индексация, което разбира се е повод за гордост, макар представянето на едно увеличение за намаление да е смущаващо!
отговор Сигнализирай
Новини