IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Драконовски мерки за повече сигурност на пътя


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Щом собствениците и на двете фирми са турци, какво очаквате?Приятелю, не е до турци, не е до албанци. Шофьорите са хора както всички нас и те са се качили да изкарат някой лев да изхранят семействата си. Какво да направят те като почти целия автомобилен парк в България се движи от ръжда и боя? На тях им е пределно ясно и съм сигурен, че всеки ден молитвата им преди тръгване е била точно тази - да не дава Господ на мен да ми се случи! Тук вече имат думата ръководителите на тази страна, за мерки, отговорност, финансово покритие и т.н. С две думи никаква толерантност към сивата мутренска икономика! Защото това е истината! В тази държава се обслужват само техните интереси! А ние плащаме със жертви. Кой ще ги върне тези невиини жертви на близките им?
отговор Сигнализирай
78
СОН СОН ЖМОН
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Всяко чудо за 3 дни ,....за съжаление ....до следващия път!
отговор Сигнализирай
77
дик
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
коментарът ми беше до 54
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
мисля че най после някои хора от правителството започнаха да работят , но защо цената за това трябваше да платят 8 невинни души ?? мерките са добри стига да почнат да се прилагат
отговор Сигнализирай
75
дик
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
провери си информацията, новите автомобили до 5 год.минават на 2 год.,след това всяка година,но автобусите минават преглед всеки 6 месеца...освен това, както и камионите нямат право да слагат за предни гуми регенерат...освен това коланите са задългителни, както за шофьорът, така и за втория шофьор в кабината на камиона напр. и за пътниците в автобусите..освен това всички са с дигитални тахографи и лични карти на шофьора, а глобата за манипулиране на ограничителя или тахограф е 10 000евро минимум
отговор Сигнализирай
74
ETNA
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Много жалко за жертвите! Това е трагедия: 8 живота са отнети по най-абсурдият начин! Дано този ужасен инцидент ни послужи за поука и ни накара да работим за предотвратяването на подобни нещастия в бъдеще. Всеки един от нас можеше да е в онзи автобус!
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Едва тази година от тридесетгодишен стаж като шофьор станах свидетел КАТ да спре градски автобус за нередност (изгорял фар). Значи за едни мерките са както трябва, а други са привилегировани!
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Имам въпрос към министъра на транспорта:За да притежава лиценз за превоз било на хора, било на товари, фирмата Х ежегодно трябва да доказва финансова стабилност пред органите на ДАИ! Е как бе пишльо , може фирма , която е обявена в несъстоятелност да притежава лиценз за превоз на хора???? Или тази подробност не си я знаел , може би?
отговор Сигнализирай
71
Nobody
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Абе, Московски, абе, зелко некадърна... Необжалваемост на актовете... Ти чуваш ли се какво говориш, бе?!? И утре, когато решите да извадите някой превозвач от пазара, фрасвате му 2 акта и да го духа, независимо колко са тенденциозни и за какви глупости са. Нещо на друго ми понамирисва тая идея... Спрете бизнес и от мъртвите да правите, вашата верица....
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Драконовски мерки...?Хубавите неща не стават от днес за утре.Наблюдавайки българската действителност от подобни реплики полза няма.Обикновено подобни изрази говорят за житейска незрялост,изхвърляне и липса на професионализъм
отговор Сигнализирай
Новини