IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Драконовски мерки за повече сигурност на пътя


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Не е намерен за обяснение и собственикът на фирмата "Бургас Тур-90", която отдавала автобусите си за превоз?????Абе вкараите го в затвора този *** и за дълго!!!
отговор Сигнализирай
18
ДАИ
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Проблема не е с отнемане на лицензите, а с даването им!!!!!!!!Въведете правила да не са дава лиценз за автобуси и камиони по стари от 5 години и нещата ще си дойдат сами на мястото.Случайно ли амортизационния счетоводен план на транспортните средства по закон е 60 месеца (5 години), след този срок съответното ПТС е с нулева стойност в баланса, а съответно трябва да излезе от употреба? С начислените амортизации за тези 5 години се купува ново транспортно средство и автопарка се подновява
отговор Сигнализирай
17
God
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Защо са им паднали и 10-те акта в съда? Явно не са били законосъобразни. Що за логика "необжалваеми актове". След като всичките им актове падат в съда това озанчава, че контролните органи просто не си вършат работата както трябва. Относно техническите прегледи - видеоконтролът трябваше да бъде въведен много отдавна, защото в момента 90% от колите по пътя минават преглед по документи. Аз лично предпочитам да мина на истински преглед и ако има някакъв проблем да го отстраня. Все пак возя детето си
отговор Сигнализирай
16
Българан
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Корупцията в министерството на транспорта е жестока, а специалистът по шевни машини московски трябва да понесе политическа отговорност.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
всеки ден виждам хлапета по на 18 19 години летят с 120 км по улиците на града при разрешени 50 , и се 4удя има ли изобщо държава
отговор Сигнализирай
14
NoName
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Защо при такситата имат значение годините, а при автонусите нямат?Защото дистрибуторите на нови автомобили са си ПЛАТИЛИ на ДЕПУТАТИТЕ, за да го направят така иЗащото превозвачите със стари автобуси са си ПЛАТИЛИ на ДЕПУТАТИТЕ, за да го направят така.Ако всичко с автобусите и камионите е изправно и редовно ДАИ няма как да ги РЕКЕТИРАТ, а съответно всеки един контрольор, за да "РАБОТИ" трябва да се ОТЧИТА на по-горно ниво и така докато стигнат пари и до ДЕПУТАТИТЕ.Пожелавам на виновните ...
отговор Сигнализирай
13
Бонев
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
А някой не се ли замисли че може и пътят да е виновен ? Отсечката от Пазарджик до вторият мост преди тунел Траянова врата и в двете посоки е в отвратително състояние - целият е в неравности, и в дясната лента е опасно да се движиш с над 60 км/ч. Но замислете се къде се движат автобусите предимно ? Защо в тази отсечка стават най-много от катастрофите и обърнатите камион на магистрала тракия ? Бойко не знае , защото лети в лявата лента с сините лампи за да отвори "Нова магистрала" .. а старите ?
отговор Сигнализирай
12
До 4
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Дори и така не е! В България дори и след като се случи някоя трагедия, само се шуми известно време и пак нищо не се прави, и пак по старому! Ставииски, Йоско, шесте деца на великден... Къде се строгите мерки и закони срещу пияните терористи по пътищата?
отговор Сигнализирай
11
Momchil
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До 7 ::: Фирмата е превозвала пътници, защото все още лицензът не е бил отнет и ако не изпълни графика, който е бил деклариран още преди време, ще бъде санционирана. Ето за това е возила пътници отново. Не, че има голямо значение де.
отговор Сигнализирай
10
KALT
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Много хора трябва да останат безработни. Несвършването на дадена работа води до такива трагедии. Много хора има виновни за това положение в България.
отговор Сигнализирай
Новини