IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак върнаха екооценката за "Бургас–Александруполис"


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
В петролния бизнес нещата са много страшни - ето пример Чечения. Колко му е да се дадат 2-3 милиарда долара на радикални мюсюлмани и да ни подпалят чергата защото тръбата през Бургас ще намали печалбите на износителите от Персийския залив.
отговор Сигнализирай
27
Грую Груев
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Руснаците ще продават нефт- печелят.Гърците като го преработят ще продават нефтопродукте - печелят.Ние какво общо имаме с тях ?Реснаците винаги са ни цакали.Още в Сан-Стефано са започнали.Гърците ни ненавиждат от завист,защото винаги сме били по -оправни от тях.Сега да си намерят от къде да прекарат тръбата.Един тук пише,че Турция била готова.Да ама не ! Само на думи са готови.Ще печелим някакви мизерни 35 милиона годишно.Но при фал,разлив ще загубим милиони.Ще си прецакаме крайбрежието и туризм
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всеки 50-и танкерен рейс е авариен - това е статистиката.
отговор Сигнализирай
25
do 23
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Лъжеш като дърт *** - в Бургаския залив не може да влезе кораб с водоизместване над 75 хиляди тона защото ще остръже дъното! дори Хан Аспарух го пълнеха по толкова въпреки че събираше 100 000! 700 танкера годишно ако влизат в пристанището - само от пристанищни такси ще печелим повече от 35 милиона! А замърсяването в района не е само от танкерите - там се събират *** от корабостроителния, кораборемонтния, база Атия. Против тръбата защото в ръцете на Бай *** може да аварира всичко!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
За тръбата България ще получава 35 милиона долара годишно, а ще губи 2 милиард долара приходи от туризъм и като капак ще има допълнително 200 хиляди безработни. За унищожената Странджа въобще не искам да говоря че ме боли.
отговор Сигнализирай
23
факти
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Годишно на пристанището на Лукоил акостират около 30 танкера с вместимост между 200-300 хиляди тона. Посетителите на парк росенец много добре виждат какво е замърсяването от около нефтеното пристанище без да има авария.Ако тръбата бъде построена в повече от 700 танкера по 300 хиляди тона ще замърсяват залива. Ще бъде поне 20 (ДВАЙСЕТ) пъти по-мръсно от сега.Представете си морето от Слънчев бряг до Созопол неизползваемо за туризъм.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Братлета нали знаете какво се прави когато един танкер източи суровия петрол в буя на нефтопровода?Когато се замърси южното черноморие вече ще е късно да научите повече за танкерите и нефтопроводите.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Бургас цъфнал и вързал - екология навсякъде - свети и лъщи от чистота! Рибата - толкова много, че с ръце я ловят, *** от хотелите, не се изсипват в морето, както и събраните по улиците *** със сняг, заводите наоколо - перфектна, плажът - не е само бетон, е е чиста екология, плюс сеч по защитените местности и незаконни строежи. И ето - министерството на екологията, понеже всичко навсякъде е отлично, облечено цялото в бяло, отхвърля втори път, а може и N-ти (според колкото им кажат) майтап
отговор Сигнализирай
20
do 17
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Баща ми се пенсионира по танкерите, според него е въпрос на организация и спазване на норми за да няма разливи. В ръцете на Бай *** обаче въпроса "дали?" наистина се заменя с "Кога?".
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Щом всичко е толкова екологично нека да пълнят танкерите с нефт до Сочи.
отговор Сигнализирай
Новини