IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Плевнелиев даде оставка: Тръгвам си с вдигната глава!


Обратно в новината

Коментари Коментари

218
До Распутин
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
"НЕ МОЖЕТЕ да връткате народа, както си поискате" а значи сега само теб ти връткат та ти е кеф!
отговор Сигнализирай
217
истината
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 13
Плевнелиев го махат, защото не искаше да подписва стотици милиони за трагични строежи, дето вече почват да аварират ( катастрофата на автомагистрала Тракия заради дупка и т.н. ) . Няма да го правят президент, ще му скроят шапката сега. Президентът на мафията е Калфин!
отговор Сигнализирай
216
селянин
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Къде тръгваш бре цървуланко ?Кой сега ще строи магистрали.Хубава работа ама наполвина.
отговор Сигнализирай
215
С.М.
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
Чудя се защо пуснаха слух, че Яне е хомо, след като Плевнелиев има доста повече признаци за хомосексуалност.
отговор Сигнализирай
214
Бизнес парк софия
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
През 1994 г. основава и управлява Линбългария ООД .... много "червени" пари са се изпрали в тази фирма.
отговор Сигнализирай
213
Распутин
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 24
Както Борисов НЯМА алтернатива, така и Плевнелиев НЯМА АЛТЕРНАТИВА! Познавам го лично, брат му повече. Свестни хора! А на всичко отгоре, милионите, спечелени от Росен, НЕ ГО ПРОМЕНИХА! За колко човека от обкръжението си можете да кажете подобно нещо? А ще стане Президент още на 1 тур! Защото вече НЕ МОЖЕТЕ да връткате народа, както си поискате! Свършиха баламите, сини и червени КОМУНОИДИ!!!
отговор Сигнализирай
212
dir
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Магистрала Тракия не може да стане догодина, каза пред Агенция Фокус бившият председател на Българската браншова камара Пътища Румен Йовчев.Срокът 2012 г. бе заложен още през 2009 г. от тогавашния министър Росен Плевнелиев, а след това той неведнъж е потвърждавал, че има готовност за това. Не може през октомври миналата година колегите да подписват договор със срок 26 месеца и да говорят как магистралата ще стане юни 2012 г. И тъй като виждат, че няма да стане, почват да измислят причини. Измислиха мочурищата. Не били проучени, геологичните проучвания не били точни, излезе хумус, еди какъв си, имало блата и т.н. Извинявайте, тези блата и тези мочурища не се получиха миналата пролет. Те са много отдавна и проблемът с тях е известен. Една от рекичките, по които протича трасето на магистралата, се казва река Мочурица. Значи този проблем е толкова стар, че никой не му е обърнал внимание нито проектантите, нито инвеститорите, обясни Йовчев.Трябва да се престане с практиката да се печелят търгове за магистрали и пътища с най-ниски цени. С това правителството си залага голяма бомба, каза още той. Около 2 млн. евро струва средно един километър магистрала у нас днес, според търговете, които се печелят. Тази цена е нереално ниска.Ако се направи сравнение се оказва, че днешните участъци на магистрала Хемус, които сме ги строили 1984-1987 година, са по-скъпи. Тогава магистралата е струвала 6 млн. долара на километър, а днес тежките участъци Тракия 4 млн. долара.Колегите печелят търгове с ниски цени. След това се мъчат да спечелят следващия обект, защото им трябват свежи пари, с които да финансират предишния обект, по който работят. Но идва Видовден след като финансираш предишни обекти, най-накрая нещата вече не могат да се финансират постоянно със следващи обекти, защото това, което не можеш да плащаш, се натрупва, обясни той.Така заради амбицията на правителството да спестят пари от строителството на магистрали, на практика бизнесът се притиска, че дори и изнудва и това не може да продължава до безкрай. Ефектът в крайна сметка е негативен.Така например строителят на новата многофункционална зала Арена Армеец сам призна, че е успял да направи залата на такива ниски цени, защото фирмата е спечелила и спестила от предишните обекти, където е работила нормално. ", твърди Йовчев. Той твърди още, че фирмите работят с кофражи от дъски и греди, тоест върнали сме се 30 години назад. По този начин нищо ще строим качествено, нито ще увеличим производителността. На първите копки всички са облечени много хубаво, но ако отидете на обектите да видите как са облечени, ще се хванете за главата, коментира още Йовчев.
отговор Сигнализирай
211
Генади
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Кой е Плевнелиев? Едно време е получавал пари от това да праща българи в чужбина, да ги прави гастарбайтери. Ако стане президент с една ръка ще прати всички кадърни хора извън граница. Стига сме се заблуждавали! Този човек няма политическо виждане. Национално отговорна политика се прави от политици, не от бизнесмени-милионери. Само патриот може да поведе тая държава. Ще се окаже, че това е Волен Сидеров. Пет години му следя развитието, единствения мислещ политик.
отговор Сигнализирай
210
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 21
Колкото и да напъвате кокошите си мозъци реалността е една :-=== ГЕРБ са обречени да спечелят !!! ===-
отговор Сигнализирай
209
искрен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Айде след тебе и Дянков и Цецо и Трайчо, то другите и без това никой за нищо ги няма.Само спортиста да остане да строи и открива с ББ стадиони за великите ни футболисти!!!
отговор Сигнализирай