IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Приватизират "БДЖ-товарни превози" ЕООД


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Томас
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
вместо държавата да има предприятия и да печели тя - като тия печалби се разпределят между хората - печалбите ще отиват в банкерските фамилии рокфелер, родшийл и други - но народа е овца - роби.
отговор Сигнализирай
49
Томас
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Някой съмнявал ли се е, че предстои приватизация - разбирай КРАЖБА НА БДЖ -нали за това умишлено съсипаха бдж - нали за това запалиха толкова влакове, за да направят предприятието с ниска цена - и сега ще го купи някой 26 годишен *** с неясно от къде пари.
отговор Сигнализирай
48
до 47 и 48
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Логиката Ви е правилна, но моят въпрос засяга периода защо се стига до това положение? Защо се стига до тази крана мярка, наречена приватизация, тоест - почти безизходица?!
отговор Сигнализирай
47
до 46
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
А и как ще съкратят служители - нали рано или късно идват избори, а кой ще гласува за правителство, което не осигурява работни места за своите граждани? Ето как в случая държавата има конкурентни предимства (но не пазарни) пред другата фирма и изкривява пазарните сигнали. Ето затова според мен приватизацията в случая е необходима!
отговор Сигнализирай
46
до 46
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ето я логиката: вземаме за пример пазар с две транспортни фирми - едната частна, другата държавна (в случая БДЖ). Ако пазара е либерализиран цените ще се определят от чисто пазарни фактори и взаимоотношения. Но в нашия пример едната компания е държавна - тя може да насочи финансови и други ресурси от едно място към друго (в случая към БДЖ). Сега да приемем, че имаме спад в пазара (търсенето е намаляло). Частната компания ще бъде принудена да съкрати свои служители, но БДЖ - не!
отговор Сигнализирай
45
галактика
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
По принцип съм против приватизацията, но като така и така се прави - къде е таканаречения следприватизационен КОНТРОЛ?! Не ми е ясна логиката цяла държава да не може да стопанисва нещо, а ЕДИН човек/приватизатор/ да може.....
отговор Сигнализирай
44
до 43
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами това ще видим ако дружеството бъде приватизирано (въпреки, че става въпрос само за "БДЖ-товарни превози"). При една евентуална приватизация и едно добро управление БДЖ може да бъде далеч по-ефективно от сега. С финансовите показатели на компанията в момента, ако беше частна, отдавна да е извън пазара :)
отговор Сигнализирай
43
ай
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
приватизират товарните превози, които са на печалбаа това, което виждаш са пътническите, които няма по никакъв начин да се подобрят от това, че единствения печеливш сектор в БДЖ е продаденприватизацията не е панацеяи железницата ще продължи да върви надолу
отговор Сигнализирай
42
До 41
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ами нали са големи капацитети.Нека ги направят конкурентноспособни.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Бати делаверата.Бойко дръпна едни пари от БДЖ и ги насочи към метрото пък ся ша търси заем за БДЖ.Пък за да получи заема трябва да приватизира.Е туй ку ней делеверка.
отговор Сигнализирай
Новини