IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Плевнелиев не ще компромати: Аз съм свободен човек!


Обратно в новината

Коментари Коментари

100
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Заради констатирани навремето в Германия нередности и закононарушения на фирмата "Ирис интернешънъл" наложена ли е и каква забрана на г-н Росен Плевнелиев, нейн управител, за влизане на територията на Германия-черен печат или друга мярка, попита Атанас Семов, кандидат-президент от РЗС, предаде репортер на БГНЕС.Семов направи уговорката, че въпреки спазването на толератния тон е необходимо да се знае истинската биография на кандидатите, за да не се подвеждат избирателите. В предизборната кампания трябва да стане ясно, че президентът преди да стане обединител на нацията трябва да бъде обвинител - да иска от опонентите си не усмихнато хитруване, а да им каже, че за президента България не е концертна зала, а да представи програма и спасителен път. Дебатът е нежелан за някои мои опоненти, посочи Семов. Според тях е най-добре там да отиде зависим човек, който да гарантира продължаването на криминалния преход, добави той.Г-н Росен Плевнелиев се появи от нищото и беше утвърден като медиен продукт, нещо като певицата Мадона в българската политика, започна той задочния си диалог с кандидата на ГЕРБ. "Шеговито казано дори инициалите му са ПР. Имиджът му бе изграждан продължително и то с държавни пари - парите, които неговото министерство даваше на медиите и най-вече парите от държавния бюджет, с които той плащаше показните и ужасно скъпи магистрали, увещавайки ни, че това били европейски пари", каза Семов. И продължи с въпросите: излезте г-н Плевнелиев сам, без бащинската сянка на Борисов и кажете ясно и конкретно колко точно струват построените за 2 г. магистрали и как са платени? Каква част от плащанията са направени със средства от държавния бюджет, които са можели да бъдат насочени към разплащане с българския бизнес и по този начин да намалят безработицата и да увеличат доходите. От обществото остана скрита истината за личното минало на г-н Плевнелиев, а в целия цивилизован свят това е първият въпрос за един кандидат, който се изяснява докрай още преди началото на предизборната кампания, припомни практиката Атанас Семов. РЗС ще оповести цялата истина, която знае, за миналото и дейността на кандидатите за президент, за да може гражданите да упражнят вота си на базата на информация, а не само на ПР и на платено медийно прикриване, посочи той. Искаме Плевнелиев сам да отговори на въпросите ни, за да не се налага ние да го правим вместо него, предупреди Атанас Семов. И продължи с въпросите: през коя година и с чия протекция фирмата "Ирис интернешънъл" подписва договор с немската строителна фирма "Линднер". В качеството си на управител на "Ирис интернешънъл" Росен Плевнелиев подписвал ли е декларации с невярно съдържание относно спазването на минималните възнаграждения на работниците, съгласно законодателството в Германия и внасянето на осигуровки върху тези суми? Констатирано ли е от германската държава трайно нарушаване на законодателството от страна Плевнелиев при подписване на трудовите договори с работниците и при внасянето на осигуровките? И в какви актове на немската държава са тези констатации? Стигнал ли се е в резултат на тези констатации до лишаване на фирмата му "Ирис интернешънъл" от правото да осъществява дейност на територията на Германия? Какви санкции е наложила немската държава на фирмата и платил ли е г-н Плевнелиев наложените глоби? Когато са констатирани тези нередности наложена ли и каква забрана на г-н Росен Плевнелиев за влизане на територията на Германия - черен печат или друга мярка? РЗС напомня библейската истина, че признатия грях е половин грях и призовава Росен Плевнелиев да направи необходимите признания в следващите дни, призоваваме и премиера Борисов да си провери кандидата, ако случайно не го е направил навреме, категоричен бе Атанас Семов. Ако не, ние ще трябва да представим на обществото информация с нужните доказателства за крупни измами и закононарушения, продължи кандидатът за президент на РЗС . Ако последва отново мълчание от Росен Плевнелиев и премиера Борисов сме готови да го направим на специален форум още на 18-ти септември т.г., посочи Семов. /БГНЕС
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Започна голямото плюене. Значи ги е страх. И има защо! Но кого ще излъжат вече? Червените бабички са почти на изчезване, облажилите се от управлението на социалистите избягаха на по-добри места за живеене, надяващите се за бърза партийна кариера се ориентират към други партии...
отговор Сигнализирай
98
DGD
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Росен Плевнелиев, бе Росен Плевнелиев, докато не прие да стане "политик".Плевнелиев: Разбирам от строежи, не искам да съм президент.Плевнелиев: Не искам да съм президент, от мен политик не става.Плевнелиев: Категорично няма да се кандидатирам за президент.Плевнелиев: Не сме говорили с премиера да ставам президент, премиер или кмет.Рапонът е ухилен днес, много скоро може да си има отново нови кукли на конци, но защо трябва да платим всички за това ?Внимание ! Няма да стане това което говори Рапона, а това което мисли.Лошото е - група Американски учени са доказали, че Рапона не мисли. Доброто е - Усмихвайте се... Утре ще бъде по-зле.Цялата власт произтича от народа. И никога не се връща към него.Ако сте решили да биете дузпата на политиците, побързайте преди да Ви скрият топката.Отначало ли е нищо - и нататък нищо.Всичко само се изменя и нищо не се губи.Докогато това е истина,това ще е истината.
отговор Сигнализирай
97
ИЛИЯН
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
ПЛЕВНАЛИЕВ ОСЬЗНАЙ СЕ КАКВИ ГИ ГОВОРИШ ТАЯ РАБОТА С ПОЛИТИКАТА НЕ Е ЗА ТЕБ ХОРАТА ТИ СЕ СМЕЯТ НЯМАШ ВИД НА ПОЛИТИК
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Свободният човек да отговори просто и ясно на въпроса,който му зададе Семов. Има ли черен печат за Германия или няма.Да или НЕ.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Европейската комисия е на път да пореже бляновете на кабинета "Борисов" за 7 магистрали и 7 скоростни отсечки до 2020 г. Причината е промяната в политиката на Брюксел да финансира иновации, зелени технологии и енергийната ефективност вместо пътища и магистрали. Макар тези приоритети на ЕК да са заложени в "Стратегия Европа 2020", до момента кабинетът "Борисов" не й се противопоставяше по никакъв начин.Изненадващо вчера вицепремиерът по еврофондовете Томислав Дончев алармира, че на страната ни може да се наложи да убеждава Брюксел от нуждата за инвестиране в пътни проекти. "Трябва да е ясно, че следващата бюджетна рамка ще е много различна. Идва краят на щедрото финансиране на проекти от полза за Европейския съюз и отделните държави", предупреди Дончев. Той даде да се разбере, че занапред отпусканите европари за дадена държава ще са пряко свързани с разходите на собствената й хазна и ако се допусне дефицитът в бюджета да мине 3%, най-вероятно ще последва орязване на еврофондовете й. След всичко това министърът по еврофондовете обяви, че от тук нататък държавата трябва да има водещ приоритет убеждаването на ЕК за финансирането на магистрали у нас. "Нашата първа задача е да убедим ЕС, че новите държави членки имат нужда от инвестиции в базисна инфраструктура, за да достигнат останалите страни в общността. Вярвам, че позицията ни за достатъчно средства за инфраструктура ще бъде уважена", заяви той. А по-късно дори се зарече, че ще убеди ЕС да отпусне с 20% повече спрямо 7-те млрд. евро, които ЕС ни предостави от 2007 до 2013 г.Транспортният министър Ивайло Московски обаче призна, че ситуацията съвсем не е розова. С половин уста той посочи, че програма "Транспорт" не върви според неговите очаквания. Причината е, че договорените средства по нея са около 70%, но реално платените били едва около 14%. "Това е проблем, с който трябва да се справим", заяви лаконично Московски. Никой от министрите не се нае да каже колко пари е възстановил ЕС на бюджета на България за строежа на магистрали. От опозицията коментираха, че място за оптимизъм няма. "Министър Дончев като че ли сега открива Америка, приоритетите на "Стратегия 2020" са ясни отдавна и там субсидирането на инфраструктурата е заменено със зелени технологии и иновации", коментира Меглена Плугчиева, бивш вицепремиер по еврофондовете в кабинета "Станишев"."Министърът да не дава заден ход. Напротив, заедно с бъдещия президент Росен Плевнелиев да се подпишат под обещанията си, защото през пролетта биха барабана, че в периода 2014 - 2020 г. ще осигурят по всички европрограми 16 млрд. лв. Тогава те не се вслушаха в предупрежденията ми, че ЕК вече има нови приоритети, а и заради кризата в новия програмен период европарите за отделните страни членки няма да се увеличават, а ще се намаляват. Сега България не може да усвои 14 млрд. лв. и ще загуби значителна част от тях. Как тогава очаквате Брюксел да ни отпусне нови 16 млрд. лв. за нови 7 години?! Това не е сериозно. Специално за магистралите как може да очакват повече пари, като в момента администрацията не успява да възстанови и стотинка от Брюксел, а харчовете в бюджета увеличават дефицита", коментира още Плугчиева. Тя настоя Томислав Дончев да подаде оставка, ако не изпълни обещанията си.Дори и да бъдат договорени 16 млрд. лв. за времето от 2014 до 2020 г., само заявките на регионалното министерство за пътища и развитие на регионите са 11 млрд. лв., а има още 6 оперативни програми. Затова експерти бяха категорични, че парите за магистрали няма как да стигнат.В стратегията на "България 2020" на кабинета "Борисов" седемте магистрали и седем скоростни пътя са водещ приоритет, а вече бившият строителен министър Росен Плевнелиев в края на юни т.г. обяви "голяма победа за България", защото тези пътища вече са част от трансевропейската пътна мрежа. Включването им там обаче не означава директно финансиране, а дори ако се реализират отсечките, те трябва да отговарят на по-високи изисквания. До момента кабинетът "Борисов" има само една магистрала - "Тракия", одобрена за финансиране от ЕС, но дори и след брюкселското "да", продължава да се товари националният бюджет, защото администрацията не може да изготви документите, за да си възстанови разходите от ЕС. От ведомството на Ивайло Московски вчера се похвалиха пред "Сега", че очакват още този месец правителството да реши и строежът на магистрала "Струма" да започне с пари от бюджета, без да е сигурно, че страната ще може да защити финансирането й с европари. За магистрала "Марица" Министерският съвет вече гласува отпускането на 398 млн. лв. с ДДС, колкото е стойността на липсващите 67 км от Оризово до Харманли. Одобрение на Брюксел за тази магистрала все още няма. Ремонтът на жп линията от Септември до Пловдив също започна с 200 млн. лв. от бюджета, въпреки че и този проект трябва да се финансира от еврофондовете. След всичко това съвсем естествено Министерството на финансите призна преди ден, че дефицитът през юли се увеличава заради разплащането на средства по еврофондовете с пари от националния бюджет, които още не са възстановени от ЕК. Минусът по евросредствата през юли е 270 млн. лв. срещу 196.2 млн. лв. през юни.ОБЕЩАНИЯ 7-те магистрали и 7-те скоростни отсечки ще погълнат 3.5 млрд. евро, обяви през пролетта Плевнелиев. През май бе завършена магистрала "Люлин" при цена от 185 млн. евро за 19.5 км. Оставащите 116 км от магистрала "Тракия" вече се строят за общо 248.1 млн. евро и трябва да бъдат готови до средата на следващата година. В средата на 2011 г. ще тръгнат две от отсечките на аутобана "Марица". Магистрала "Струма" пък ще струва 1.150 млрд. евро. До края на 2014 г. трябва да е завършена и магистралата Калотина - София. 75 км от нея струват 405 млн. евро. Магистрала "Хемус" все още е с неясно финансиране - концесия, европари или средства от бюджета. До 2020 г. тя трябва да бъде завършена изцяло. Прогнозата е, че трасето ще струва 1.282 млрд. евро. 2020 г. е и срокът за аутобана "Черно море" с прогнозна стойност 450 млн. евро. Правителството планира да получи по програма "Транспорт" средства за скоростните отсечки между Видин и Ботевград, Русе и Маказа, Русе и Шумен, Гюешево и София, магистрала "Рила", Варна и Дуранкулак, Пловдив и Асеновград
отговор Сигнализирай
94
ГРАЖДАНКА
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
....МЕКАТА КИТКА ПЛЕВНЕЛИЕВ ПРЕЗИДЕНТ !!!..........ДА АМА ДРУГ ПЪТ !................
отговор Сигнализирай
93
e
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
hora vgledaite se i 4etete dobre komentarite .ne e normalno da si pi6ete i govorite na takav ezik.taka ne si pomagate.4eli ne do4eli ,4yli ne do4yli pravite takiva zlobni komentari za hora ,koito dori ne poznavate li4no.vgledaite se vav va6ite problemi i izpolzvaite yma i energiata za re6avaneto im.stiga s tazi zloba i omraza .da badem po edinni i togava 6e se promeniat i politicite ni.te sega vijdat kolko sme ozlobeni edin kam dryg i praviat kakvoto si iskat ,za6oto znaiat ,4e niama da reagiram
отговор Сигнализирай
92
BIG AL
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
С две думи , един мазен ком, кадър , който дори в една секционна изборна комисия не е участвал , на един митинг не е присъствал , камо ли политически програми да пише , който се е скрил из Европа , като видно комсомолче , който не е участвал и един ден в полическите промени в България- в последните 20 години ,който ЕДИН ред не е написал за НОВА БЪЛГАРИЯ , който се е грижел САМО за своите си икономически интереси, които е бил подготвян съзнателно, от негова страна -за партийна БКП-кариера , който не знаем в какво точно е специалист, който е един лаладжия с мътни мангизи,който не е посмял и не е искал в една партия дори да се запише ,едно бедно духом за политиката ком.изтърсаче , един червен изтърсак , един невежа в политическо отношение , с неясни идейни и философски възгледи и т.н. ...по ВОЛЯТА на една НЕГРАМОТНА мутра, ще бъде поставен , избран , по всяка вероятност, на НАЙ-ВИСШАТА ПОЛИТИЧЕСКА длъжност, пост, институция на държавата или поне на един от трите ПОЛИТИЧЕСКИ поста..))Пак някой ще се УЧИ, докато му плащаме, да работи това , за което би трябвало да е готов и подготвен :Но, ние , както се казва , имаме традиции в България..ПОСАДИШ някой , някъде, плащаш му - а той започва да се учи..Богата държава сме , с мутри начело ,все пак ..)) И този не-политик , експерт,надпартиен ..-ще бъде ръководен от един примитив, популист и нефелен компир..Това са върховете на сладоледа в нещастна България ..:
отговор Сигнализирай
91
BIG AL
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Колкото повече лъжат, колкото повече хвърлят компромати - да го правят, да го....:)))))))))......Плевнята............Едно комсомолче /бил ли си член на БКП ? / е изпаднало в монолог за МОРАЛА !!???Ей, мух.., за КАКВО си се гласил да бъдеш , в "хилядолетния райх"?? Кой си ти , че сега ще ми морализаторстваш ?? Приказките на "десноцентриста" Боко - вече не вървят..Изглежда - още от сега нервите ти не издържат :))"Компроматът" е нещо неистинско , лъжа, измама ..)Лъжа ли е, че си ком. натегач ? Че баща ти е в окр.комитет на БКП ?? Че до 27-мата ти годишнина- си бил и си се подготвял за комуно кадър-по стълбицата ?? КОГА да ти "поверваме" ?? Тогава или сега ?? Или тогава си бил малолетен ??Биографията на всяко "нищо" , което иска да стане президент - е под лупа, пред очите на всички ..Така е , навсякъде по света ..Да не си се хващал ,. мазнико, на хорото ..Та, как ти уреди Масларова квотите ?? Случайно ли ?? Или по БКП- линия ..ха,ха,ха,хаааа
отговор Сигнализирай