IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Борисов с нов евроурок по харчлък


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

133
do 124
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
""Не им цепи басма и на шведите и затова го уважават и в Европа...""ти как разбра, че го уважават we смотан ??? ... от новините на тв Планета ли ?
отговор Сигнализирай
132
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
ТPE3BEH, много е спорно, че си трезвен, но не е спорно че си се надрусал!
отговор Сигнализирай
131
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
та не разбрах за самолетите и за харчлъците?
отговор Сигнализирай
130
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Силна България мачка бедна Европа
отговор Сигнализирай
129
Вуйчо Ваньо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
ТОЯ МИ ГИ ПРИКАЗВА ЕДНИ И СЪЩИ ВЕЧЕ 3 ГОДИНИ!!!А КАКВО ПРИКАЗВАШЕ ПРЕДИ ИЗБОРИТЕ А!!!НЕКАДЪРНИ ГЕРБЕРАСТИИ!!!!
отговор Сигнализирай
128
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Да сме наясно! От прости гербери не може да се очаква много! Пример - Боцко! Простотия до шия с претенция за шизофрения и мерак за олигофрения:))
отговор Сигнализирай
127
1
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Точно пък тебе ще питат боко.
отговор Сигнализирай
126
Психиатър - бияч
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Важното е, че сме по-добре от другите. Бием ги по всичко. Много пъти. И само да не се ядосваме.
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
А ъъъъ еееее *** Боко нал вие изгонихте шведските туристи покрай "бизнес" разправиите ви там къде преди 10-на години .... там нещо СИК МИК *** ДРИН РЪЦ ПРЪЦ гърмяхте са стреляхте са клахте са .... сега пак ги търсиш *** нямаааааа...
отговор Сигнализирай
124
Магистрали
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Бойко Борисов обича да се хвали и да обещава грандиозно пътно строителство. Според дългосрочната програма на ГЕРБ България 2020 след 10-ина години трябва да бъдат напълно завършени 7-те основни магистрали и 7-те бързи пътища. Това е и мой личен план побърза да декларира и новоизбраният президент Росен Плевнелиев. За да станат реалност тези обещания, на България ще са й необходими 6,2 млрд. евро. (Виж по-долу детайлната разбивка на парите б.а.) Големият въпрос е откъде ще се вземат тези милиарди. Експерти, които се позовават на проектобюджета на Европейския съюз за периода 20142020 г., са категорични, че Борисов и Плевнелиев хвърлят единствено голи обещания. Икономическото бъдеще на Европа изисква напълно свързани транспортни, енергийни и цифрови мрежи. Без тях е невъзможен европейският единен пазар. Подкрепата на Брюксел при това ще бъде насочена към приоритетните проекти, които трябва да бъдат реализирани през следващите години. Единният фонд за инфраструктури ще разполага с 40 млрд. евро, с които ще се реализират енергийните, транспортните и цифровите мрежи. Още 10 млрд. евро ще дойдат от Кохезионния фонд на ЕС за транспортна инфраструктура. В голямата игра България присъства много семпло само с мултимодалните връзки (магистрала плюс железопътна линия): КалафатСофияБургас, СофияСолун, СофияСкопие и жп връзките СофияПловдивИстанбул и СофияБукурещ през Русе. Това означава, че гръмките обещания на Борисов и Плевнелиев не са подплатени с необходимия финансов ресурс от ЕС. Още по-тревожно е, че за голяма част от тези пътища нямаме готови проекти, обясняват експерти. Познавачите на бранша допълват, че в същото време е много ниско усвояването на милиардите евро, отпуснати на България за периода до 2013 г. Безвъзвратно вече загубихме 500 млн. евро по програмата ФАР. Те не бяха усвоени по време на Тройната коалиция. Когато Борисов взе властта, ЕС благосклонно удължи срока за оползотворяването им до 2010 г, но въпреки това парите не намериха приложение. До 2013 г. по оперативната програма Транспорт България трябва да реализира 2 млрд. евро. От тях милиард и 70 милиона евро са предназначени за изграждане на пътища. За пет години от тези суми България е използвала едва 195 млн. евро, което прави само 10% от парите по програмата. Анализатори са категорични, че дори при пълна мобилизация на правителството през 2012 и 2013 г. тези цифри едва ли ще надвишат 5060%. Още по-тревожно е, че в Закона за Държавния бюджет за 2012 г. лъсва крайно неблагоприятният факт, че до септември т.г. всички приходи от евробюджета, включително и националното съфинансиране, са нищожните 270 млн. евро по всички оперативни програми и директни плащания. Толкова малко пари, казват запознати, не са постъпвали от далечната 2004 г., когато още не бяхме член на ЕС. В същото време бюджетът за следващата година се гради основно върху доброто усвояване на еврофондовете. Икономическият ръст от 2,9%, заложен в бюджета за 2012 г., се предвижда да дойде от инвестициите, а ниският дефицит в него също се постига благодарение на евросредствата. Отчетът на Министерството на финансите към септември т.г. показва, че са разплатени капиталови разходи едва за 721 млн. лева и до края на годината едва ли ще надминат 1,5 млрд. лева. За 2012 г. инвестициите ще бъдат 5,24 млрд. лева, от които 3,52 млрд. лева ще дойдат от еврофондовете. Приходите в бюджета за 2012 г. надвишават с около 0,3% от брутния вътрешен продукт, а близо 0,6% от евросубсидиите са изчезнали от разходната част, ако сравним 2012 г. с настоящата 2011 г. Това, както каза бившият зам.-министър на финансите Любомир Дацов, намирисва на гръцката история с различните иновационни схеми и фалшивата статистика, включително панацеята, наречена еврофондове. Изводът от всичко това е, че идеите и програмите на ГЕРБ и лично на Борисов и Плевнелиев за 7-те магистрали и 7-те бързи пътища до 2020 г. няма да се състоят и ще останат само хубав блян.---------------------Необходимо финансиране - за довършване на АМ Тракия 350 млн. евро - за СофияКалотина 180 млн. евро - за довършване на АМ Струма 1 300 млн. евро - за АМ Черно море 400 млн. евро - за довършване на АМ Марица 220 млн. евро - за АМ София Видин 1 200 млн. евро - за София Гюешево 200 млн. евро - за довършване на АМ Хемус 1200 млн. евро - за Русе-Шумен 150 млн. евро - за Русе Велико Търново Габрово тунел под Шипка Стара Загора 400 млн. евро - за пълното завършване на Софийския околовръстен път 500 млн. евро - за АМ Рила 400 млн. евро
отговор Сигнализирай
Новини