IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шефовете в БДЖ: Спрете стачката, инак 5000 на дръвника!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

160
до 155
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
не само при соца, до преди 10-ина години още беше така, сега немога да си спомня точно кога въведаха част от осигуровкие да са за сметка на работника, *** мисля беше някъде около 2000 г.
отговор Сигнализирай
159
Демократично иго
преди 13 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
Каква стачка бре хора бой по некадърните кратуни ,само боя ще ги вкара във релсите ,такова и при турско не е имало. Защо стоварват всичко върху бедните ,тази *** ни изцежда и майчиното мляко. Да ви пикая на демокрацията ,цялата държава стана концентрационен лагер Белене и Ловеч вече ряпа да ядът
отговор Сигнализирай
158
Евгени
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
*** защо ми давате инфо за тази псевдостачка. Нито е толкова повсеместна, нито е правилна. Тия мърди дето са висели на врата на железницата да излязат на трудовия пазар и пък ще видим колко ги бива. Така на държавна работица(нищонеправене) искат до пенсия да изкарат без да им дреме от къде идват приходите!!! Да ама Не !
отговор Сигнализирай
157
до 123
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
То и сега общите удръжки от работника са 22,7%!!! Само че вече не са 5,5 милиона работещи и 1,5 милиона пенсионери, а има 2 милиона работещи и 2,5 милиона пенсионери!
отговор Сигнализирай
156
До 155
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Когато всичко е държавно за какви данъци и осигуровки въобще може да става дума? Те самите пари тогава бяха виртуални, хартиики без никаква реална стойност /нещо като купони срещу които можеш да си купиш няколко вида стоки/, ти ми говориш за данъци!
отговор Сигнализирай
155
от статистиката
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Преди 20 години имаше 30 000 железничари сега са 10 000 а може и по-малко, преди 20 години имаше 30 000 полицая сега са 72 000 а може и повече
отговор Сигнализирай
154
Леополд
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
На всички е ясно, че стачката в момента, не е пречка за дружеството, защото в момента се генерират просто по-малко загуби за БДЖ от обикновено. Пречка за БДЖ са единствено ръководителите му - вече десетки години тласкайки го към прдопределен фали. В това отношение има приемственост от страна на всички правителства до момента.А между другото, ако някой желае БДЖ да съществува трябва не да се намалят, а оптимизират разходите (надявам се да се разбира разликата) и да се увеличат приходите.
отговор Сигнализирай
153
ДО 134 ТИКВАРНИК
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
АЛО МИЛИЦИАТА КВО ПРАВИМ ТУК. СЕКОИ ПОЛИЦАИ ИМА 2-3 КОЛИ И 1 ВИЕТНАМКА ЗА КРАДЕНЕ НА ДАРВА,И КВО ПРАВИМ НИ ВИНЕТКА ПЛАЩАТ НИ ГРАЖДАНСКА А.А СТЕ 100 000 4ОВЕКА.МИРНО И БЕ6 КАМ ТИКВИТЕ И ДАЛАВЕРИТЕ;ИЛИЦИАТА НЕ ПАЗИ А ***.
отговор Сигнализирай
152
До № 139
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
Действително, през соца, на работника и служителя се утдържаше само ДОД, ДОО бе за сметка на работодателят.
отговор Сигнализирай
151
до 133
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Да бе, милиционер виновен няма.... Грешката на ГЕРБ беше че махнаха едни парашутисти и назначиха други, и не подбраха професионалисти да ръководят железниците. Грях 2 на ГЕРБ - отмениха държавна поръчка за ремонт на 160 пътнически вагона и модернизация на още 80 в БЪЛГАРСКИ заводи, така хем оставиха БДЖ без вагонен парк (към момента дефицита е ужасен защото спряха ремонтите на вагони) оставиха и 200 човека без работа. Спряха и ремонтната и модернизационна програма за локомотивите и лишиха БДЖ от 6 модернизирани и 12 основно ремонтирани машини за тези две години! Най циничното е че неустойките по догворите които те прекратиха ги включват в дълговете на БДЖ. Анулираха конкурс с избрани изпълнители и така отложиха с 2 години крайно наложителния ремонт на линията Пловдив-Бургас, а парите пренасочиха към Тракия за да може да се нагуши спонсора на ГЕРБ (ТРЕИС) Последвалия конкурс победи пак съмнителна фирма с уж по ниска цена, но беше оставен без ремонт и модернизация най тежкия участък от линията . Беше отложен ремонт на поне 3 други отсечки, което доведе до увеличено времепътуване на влаковете и ускорена амортизация на ходова част. Ей това направиха невинните милиционери!
отговор Сигнализирай
Новини