IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шефовете в БДЖ: Спрете стачката, инак 5000 на дръвника!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

260
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
ГЕРБ да си искат парите от МВФ и ЕС. Как може да подарят стотици милиарди евра на Гърция, Унгария, Полша, Ейре, Италия, Португалия, Белгия и други. Криза е и трябват повече евро и за българите за по-високи заплати и пенсии.
отговор Сигнализирай
259
до 255
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Абе ти като дърта червена *** защо не цитираш имана бе, ами само имало една държава,имало една рафинерия,имало едни хитреци и т.н.. ами назови всичко с имената им бе подлизурко какво се криеш зад всичко това,страх ли те гони или от малък си възпитан така по ленински зад "накой","накъде","някого" ***,вече и да ми ги назовеш е късно разбрах те каква страхлива рудуванка си.
отговор Сигнализирай
258
никола
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
"Ако съдът прецени, че стачката е незаконна, то имуществена отговорност ще се търси от стачкуващите", каза той. Абе *** ами съда каже че стачката е законна,тогава какво правиш,сигурен съм че НЯМА да си подадеш оставката ами ще си живуркаш и ще съкращаваш хора по на 58 г. и 500лв. заплата,а ВИЕ ИСТИНСКИТЕ ВИНОВНИЦИ И КРАДЦИ пак ще сте завет. Такива лайнени лакеий като този Владимиров решават съдбата и отнемат хляба на хората
отговор Сигнализирай
257
до 257
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Ей, ***, за гара Буново питай тоя дето заедно с Гоце и дедо направи Боко генерал от МВР! Ясно ли ти е, герберче! Не се гаври с паметта на загиналите деца, ***! И не само на гара Буново има паметна плоча, има и на гара Пловдив! Дело на същите слуги на Доган, и пак не забравяй че първата поява на цървула Борисов в политиката беше като личен копои на Царя, Доган и серГейчо (да и трите партии бяха в правителстото на царя ако не си забравил)
отговор Сигнализирай
256
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
ЗА ВСИЧКО СА ВИНОВНИ ЛЕКАРИТЕ! ДА ГИ ИЗБЕСИМ ПО ПЛОЩАДИТЕ !
отговор Сигнализирай
255
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
и аз се чудих за 800 милиона да зарежеш поне 20 милиярда , а глупости само скрабта е повече.Се едно да запалиш тира ,че е спукал гума.Хората били много ? Ами по автоматизирана система ,но дотогава никакво пипане ,че стане ли инцидент ,но какво им пука на боко за хората де.
отговор Сигнализирай
254
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
Шефовете в БДЖ се държат като луди с картечница, обяви шефът на най-големия железничарски синдикат в България Петър Бунев. Това може би е най-точното описание на реформите, с които ръководството на компанията се опитва да впечатли българската общественост, ГЕРБ и най-вече първият ръководител на държавата Б.Борисов.За да стане ясно обаче на драгите читатели, решихме да опишем последователно кой какъв луд е.Луд с картечница #1Владимир Владимиров, председател на УС на БДЖ.Мото: Не е луд който изяжда зелника, а този, който му го дава.Биографията на лицето Вадимиров се изчерпва с това, че е бил финансист в световно неизвестна фирма за хранителни продукти. Въпреки това той в момента е човекът, който коли и беси в БДЖ. Изключителната некомпетентност на Владимиров бе причина от ЕК да обявят планa му за реформа на компанията за неграмотен и нереализируем.Въпреки, че постоянно иска съкращения, Владимиров избягва да коментира администрацията си. А именно той въведе практиката всяко поделение на БДЖ да се ръководи не от един, а от двама директора. Така наречените съуправители се подбират не по качества, а по заслуги към партията майка.Владимиров бе и човекът, който съкрати поделенията на БДЖ Товарни превози в товарообразуващите центрове Варна и Бургас, което позволи на частните жп превозвачи да поемат доходоносните товаропотоци от пристанищата. Отделно Владимиров се отказа и от Фериботния комплекс Варна, където БДЖ държеше стратегическо монополно положение, съответно товарите пристигащи по море от Русия и Грузия. В момента Фериботния комплекс се подготвя за концесия, като обществена тайна е кой ще го вземе известна варненска трибуквена групировка.Луд с картечница #2Йордан Недев, изпълнителен директор на БДЖМото: Може да е луд, но господинът е от ЛондонДиректор на БДЖ е първата реална работа на лицето Недев. В продължение на дълги години той е консултирал. Именно доброто усвояване на пари по консултантски проекти за реформата в БДЖ е причина да бъде поканен за изпълнителен директор.Това, което обаче Недев не е очаквал е, че ще бъде една скъпоплатена секретарка на луд с картечница #1. Реално задачата на Недев е когато Владимиров му каже: Скочи!, да попита: Колко високо, г-н Владимиров?.Според биографията на Недев, той е завършил Лондон Бизнес Скуул през 2002 г. Явно повлиян от благородническото английско възпитание, което е получил там, първата му работа като шеф на БДЖ бе да нарече компанията *** и цирей. След което изгони синдикатите от стаите им, понеже били на неговия етаж и го притеснявали.Луд с картечница #3Веселин Василев, изпълнителен директор на ИА Железопътна администрация (ИАЖА)Мото: Може и да съм луд, но за това се обърнете към пресцентъраГ-н Василев е бивш локомотивен машинист, служител на бизнесмена Васил Божков във фалиралото му железопътно дружество. Благодарение на тази връзка Василев е назначен за директор на железопътния регулатор в транспортното министерство.По принцип ръководството на БДЖ извърши страшно много нарушения по обслужването на клиентите. Ведомството на #3 обаче вместо да ги санкционира си направи оглушки.Страшното е, че Василев и неговите подчинени са органът, който трябва да наблюдава изпълнението на договора за социална услуга, по който БДЖ получава 170 милиона лева от джоба на българските данъкоплатци. И ако по плана на Луд #1 и Луд #2 се съкратят 1/3 от субсидираните влакове, Луд #3 трябва да ги санкционира с около 60 милиона. Но вместо да отговори на простия журналистически въпрос дали ще го направи, той препраща към пресцентъра. Понеже е по-лесно и не трябва да дава обяснения.Луд с картечница #4Ивайло Московски, министър на транспорта и съобщениятаМото: Аз съм луд, но поне съм симпатичен!От всичките луди транспортния министър е най-нормален и симпатичен. При него проблемът е, че наследи заварено положение назначения по партийна линия луд #1 и неговите планове. От всичките описани Московски е най-диалогичен, което не компенсира неговата доста висока некомпетентност. Луд #4 официално заяви, че договора за социална услуга не значи нищо пред неговите решения. Което макар и да звучи в стила на неговия патрон Бойко Борисов е изключително негативен сигнал към всички потенциални инвститори в областта на българския транспорт.Въпреки всичко, ако нещо се постигне като компромисен вариант във връзка със стачката, може да се очаква единствено от него. Ако разбира се му стиска да освободи луд #1 и евентуално луд #2 вместо да съкрати 2000 нормални железничари. Поне се появиха и някакви признаци на това в ефира на БНТ каза директно на луд #1, че говори глупости, когато оня обясняваше, как ще съди и уволнява стачкуващите железничари.Луд с картечница #5Бойко Борисов, министър председател на Република БългарияМото: Аз не съм се возил на железница, следователно тя не съществува.Ще стачкуват, за да върнат 800 милиона на държавата? Би било прекрасно, ако го направят, за това, че са изхарчили 800 милиона през годините от всички пари на българите. Надявам се, ако правят такава стачка, да върнат парите на всички данъкоплатци само заради това изказване българските железничари трябва да влязат в Министерски съвет и да изритат с шутове премиера. Защото по времето на най-големите кражби в държавата, Борисов бе активист на управляващата партия НДСВ, като дори беше и главен секретар на МВР. Само че тогава беше зает да си урежда срещи със Сретен Йосич и знайни и незнайни приятели от мутренските времена.Разбира се лудите с картечницата не се изчерпват с гореописаните. Към тях могат да се добавят много други по-дребни луди с по-дребни картечници, някои даже и с автоматчета или с пистолетчета. Ако някой от тях е обиден, нека да се обади.
отговор Сигнализирай
253
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
до 250Разбира се, че те са виновни. Надявам се, че си средно интелигентен, щом работиш в офис. Стига и това да не компромат. А най-голямото зло е, че не забраниха *** и твоето Позитано 20. А, че те са много добри и по гарите, да ти напомня ли за гара Буново и паметната плоча там. А сега точно това се задава и не знам как идеологията им може да заблуди нормалните останали хора в БГ.
отговор Сигнализирай
252
до 254
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
А и още нещо - двата експреса София Бургас тръгващи следобед са тръгнали съответно в 16:30 и 16:50 вместо в 15:30 и 16:05 - поради стачката в депо София!
отговор Сигнализирай
251
до 253
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
За последните 60 години само една страна в целия свят е закрила железниците си, след 2 години искаха да ги възстановяват, ама като видяха колко струва възстановяването - реваха и си скубеха косите! Същите тези хитреци преди 7 години си закриха и единствената петролна рафинерия, сега се чудят кои ги караше да го правят. Някакви прилики с ГЕРБ и България да намираш ? Джокер: ГЕРБ се опитват да направят същото. Което се е доказало като грешно някъде, но хората се учат от грешките си умните хора - от грешките на другите, а милиционерите те просто не могат да научат нищо освен да се оправдават!
отговор Сигнализирай
Новини