IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Искът за АЕЦ "Белене" може да доведе до фалит на НЕК


Обратно в новината

Коментари Коментари

174
мегаватчас
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Като стана дума за инфраструктура, нека пак хвърлим обективен поглед на АЕЦ Белене който ако не беше лошия Бойко вече щеше да произвежда 1000МВтч от първия реактор. Да, но за да стигне тази енергия до абонатите би трябвало да се вложат още 2 милиарда евра в задължителна инфраструктура - далекопроводи и трансформаторни станции. Да, но никой не се сетил да стартира изграждането на тези далекопроводи. На всички е ясно защо.
отговор Сигнализирай
173
киловатчас
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Когато се строи голям промишлен обект т.н.инфраструктура се строи заедно с него...Не можеш да построиш един път до нищото и тогава да търсиш кой да построи нещо накрая на пътя. Първо избираш площадка, после прокарваш ел. и водозахранване , ТЕХНОЛОГИЧНИ пътища, телекомуникации, построяваш го и накрая правиш постоянните пътища или магистрала - квото искаш.. По-просто не мога да ти го обясня
отговор Сигнализирай
172
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 6
ДО199,нека направим сравнение, у нас на 7 милиона население се падат 6 атомни реактори заредени с гориво и високотоксични ядрени отпадъци. За сравнение в Румъния на 20 милиона население има 2 ядрени реактора и затова там случаите на онкологични заболявания са по-малко. Стреса в Румъния и България е сравним предвид жалките доходи и високите цени. Не бих искал да сравнявам с Германия и Франция защото там контрола над ядрените реактори е много строг и сравнението е безмислено.
отговор Сигнализирай
171
Иванчо До киловатчас
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Които ти е казал че 15 години не са строили магистрали и жп. трасета се е объркал много да знаеш.През 2003 година в Китай са построени пътища 36 хиляди километра, 40 хиляди километра от тях са магистрали. Правителството също засилва строителството на магистрали в западните райони на страната, в резултат на което транспортните условия в тези райони са подобрени значително.
отговор Сигнализирай
170
Иванчо До киловатчас
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Не, те осъзнават че за да продъжат да имат икономически растеж е необходимо да наливат още милярди в инфраструкура.Пак казвам посочи ми 1 завод до който няма инфраструктура.Иначе за останалото, като кой ще ги строи и колко ще вземе не коментирам нищо - най вероятно си прав. Идеята ми е че не може да развиваш икономика без ифраструктура.
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Бих искал по въпроса да се изказват колеги с юридическо образование които имат понятие от международно право, защото в момента АЕЦ Белене е просто едно дело в международения арбитражен съд. Не подлежи на съмнение, че в близките няколко месеца това дело поради разбираеми причини ще набъбне до сто и повече тома. Събирането на фактите ще е трудно и у нас където част от документите са класифицирани, и в чужбина. Моята оптимистична прогноза за съдебно решение по този спор е 5 години.
отговор Сигнализирай
168
Иванчо До Angelhell
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Абе, хора явно ще трябва да рязясня- инфрасртуктура не означава само пътища - чети малко.Та се замислих малко и установих, че не знаех че сме открили пелепортацията на тежките машини.Също така не знаех, че те всички са високопроходими и не им трябват пътища. Не разбрах само, искате да седим в 19в и да нямаме и 2 магистрали ли?
отговор Сигнализирай
167
киловатчас
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Аааа, да си дойдем на думата. Значи китайците като по-глупави , 15 години строиха хиляди заводи без инфраструктура и магистралки , имаха ръст в икономиката по 5-6% минимум годишно, създадоха най-големия валутен резерв на света и чак тогаз почнаха с магистралите... И бъди сигурен, че техните магистрали ще ги строят китайски фирми ,а не турски в които турчина с лопатата взема 2000 евро , а българина инженер 600 лева както е у нас..
отговор Сигнализирай
166
Angelhell
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До Анонимен 180Пишете откровени глупости драги/а.Ако вие бяхте прав, то в Русия, Япония, САЩ, Франция и другите държави с по-развита ядрена енергетика нямаше да е останал жив човек. Всички щяха да бъдат онкоболни.Всеизвестен фактор е, че онкозаболяванията ги има във всеки един от нас, но просто се отключват от стрес.Е, това последното го имаме в излишък... гарантирано от ГЕРБ, Костов, Цар, Станишев, Доган и много други.Проблемът на нас българите ни е безмерното търпение!!!
отговор Сигнализирай
165
Angelhell
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До ИванчоАко беше помислил малко щеше да осъзнаеш, че пътищата са последното, което се строи.Нали за да се построи там един завод в голото поле, минават едни тежки машини... ами в задачата за въртене на колелото се пита какво се случва с пътя по който минават тежки машини?Киловатчас е много прав, строят магистрали за да могат да крадат! Това от което имахме нужда са заводи с много работни места, които да намалят безработицата.Аз задавам и един друг по-лесен въпрос.. от къде ББ има 2 милиарда
отговор Сигнализирай
Новини