IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кристиан Кръстев: Няма да допусна продажбата на БДЖ на безценица


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
ЛОШО, ЛОШО ПОЧВАТЕ! Лъжливо, и неумело. Веднага се разкрихте. Не дърпайте дявола за опашката!.
отговор Сигнализирай
14
659
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Жалко, че това ,което народът създаде и цели поколения вложиха живота си сега се разпродава от разни некадърници за лично облагодетелстване и най-безсрамно се лъже, че държавата е лош стопанин и само частникът най-много милее за собственноста!
отговор Сигнализирай
13
до 14 Ира
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
М даа,явно много добре си запозната със стуктурата на.БДЖ за да се изказваш така.Аз съм локомотивен машинист и така да се каже съм "вътре в нещата" и мога да твърдя че в никакъв случай БДЖ товарни превози не са на загуба,а разцепването и е с цел по-скъпа продажба от нашите продажници.И само да спомена че баща ми също беше машинист,който работеше на национални обекти по електрофикациятаа на жп линиите,за да може един ден разни такива като теб да се изказват неподготвени.Айде със здраве.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Май без Война няма да заживеем и ние нормално..
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
А си пипнал БДЖ-то,а си оставил децата си сираци...ако имаш такива.Ако нямаш се ще се намери някой *** да те оплаква...
отговор Сигнализирай
10
Ира
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
До 1: Откъде черпиш информация за тези цифри?И Пътнически и Товарни превози са на ЗАГУБА, те са просто едни пробити кофи, в които е безсмислено да се наливат нашите пари просто ей така.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
БДЖ ще го приватизират, защото така са им наредили от Билдърбъргския клуб. Естествено ще уволнят голяма част от служителите в БДЖ, а тези които останат на работа, ще бачак по 18 часа на ден, без болнични, без отпуска.А да успокоят масите, ще намалят тока с 6%.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Цялото БДЖ и НК ЖИ се крепят на приходите от товарни превози.Пари се изкарват основно от товарното движение и отчасти от пътническото.Всичко друго чака на готово .
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Много тарикатска физиономия има тоя? От пръв поглед си личи, че не е читав човек!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
а ти какво предлагаш , тили ще платиш дъ;говете на БДЖ
отговор Сигнализирай
Новини