IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ практически е във фалит!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
смс
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
САМО ТЕКА БРАТ БЪДИ ЧЕСТЕН НАРОДА ЩЕ ТЕ ОБИКНЕ ТИ СИ ЕДИН ОТ НАРОДА ДОСТОЕН СИН НА БЪЛГАРИЯ
отговор Сигнализирай
35
Николов
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
БРАВО,ТОВА Е ЕДИН ДОСТОЕН БЪЛГАРИН.Да се обедини БДЖ!Да се намали администрацията!Да се качат всички тирове от гр.преходи на вагони!В пътническите влакове да не се продават билети,да има само контрола,така както е в Европа.Успех!
отговор Сигнализирай
34
Vesso
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Този от Марс ли пада?Нали предишното правителство се опита да направи тези реорганизация? Опозицията и синдикатите скокнаха.А склероза де.Нали обвиняваха,че се посяга на сигурността на БДЖ?Освен,че се смени правителството,какво друго се промени,че се смени позицията?Държавни и общински дружества не трябва да има.
отговор Сигнализирай
33
марто
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До чочолуне стига че ленторезеца пренасочваше средства от бдж към метрото в софия,ами и нещо си недоволен....пич,софия не е българия...не си мисли,че всички обичат софия.....
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Вие да не очаквате чудеса? Даже и да разбира човека, кой ще го остави да разваля "политиката" на началниците си? Публична тайна е, че всички ватобусни превози в страната са в ръцете на "програмния" партньор ДПС. Кой мислите стои зад дългогодишното забатачване на БДЖ? Впрочем и приватизацията му не им пречи, просто не искат да го дават на друг. Ще си го приватизират, ще "инвестират", ще подновят парка, и ще си имаме лъскави турски влакове и превози на 5торни цени.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
NAPALNO SAM SAGLASEN S KOMENTARA NA 34 ti - NQMAM NI6TO PROTIV GOLEMITE KAPACITETI , PO VAJNOTO E TOZI SVOI POTENCIAL ZA KAKVO GO IZPOLZVAT ZA OB6TOTO BLAGO ,ZA DARJAVATA ILI ZA 4ASNO KORPORATIVNI INTERESI . I PREDI 1989 god SME IMALI GOLEMI UMOVE , NO SE OKAZA 4E PARTIATA MAIKA SI GI E " KUPUVALA " NA KILOGRAM ZA DA SLUJAT NA NEINITE INTERESI , A V INTERES NA NARODA . TOGAVA DA I PIKAQ NA DIPLOMITE I PROFESIONALIZMA . ONEZI KOITO NE ISKAHA DA SI PRODADAT DU6ITE BQGAHA V 4UJBINA
отговор Сигнализирай
30
Матриот
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Не знам дали е здравомислещ, засега е здравоговорещ. В подхода към БДЖ досега е имало тотална приемственост между всички правителства в посока фалит и съответно приватизация. Сега изведнъж министър, и то от страхотната партия БСП, решава рязко да обърне курса???Простете ми мнителността, но съм се наплашил от хора, които казват точно нещата, които искам да чуя
отговор Сигнализирай
29
анонимен
преди 11 години
Харесвам 31 Не харесвам 6
Господин Даниел Папазов е здраво мислещ човек . Правелно е преценил че БДЖ не трябва да се продова на частни лица а да си бъде държавно предприятие . Много точно го е казал човек че БДЖ, е в много тежко финансово състояние . Но трябва да се смени персонала на предприятието и там има хора назначавани от ГРБ .
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
ЕЦБ ще искат да налапат дружеството,както стана с Гърция. Тройката кредитори не се спират пред нищо.
отговор Сигнализирай
27
пол до 28
преди 11 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Подхода му е правилен. България е с една огромна по щат, а и пречеща бюрокрация, смазваща и инициативи и бюджет. А именно маркетинга, т'е. реален пазарен мениджмънт дори в държ. предприятие би довел до това, което наричат - изход от кризата. Трябваше да се направи и в Арсенал, БДЖ, ВКЗ,...КДН,...преди 20-23 г., сега щяхме да сме като Китай. Но от връзкари вреди по върха, няма как. Е, това е ПЪТЯ; може и да живне БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини