IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Финансирането на училищата ще е според постиженията


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Злопаметна
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До силна паметДиректорите сега са някакви администратори, които гонят положителен счетоводен баланс до дупка, а там вътре че са деца и УЧИТЕЛИ.... Майнат им, нали. Не можеш да управляваш едно училище само от гледна точка на счетоводство и контрол, сори, работиш с живи души. Така че колкото и да ми се фръцка Анонимен как не го интересува синковеца ми - той го прави щото няма собствени деца-ученици, широко му е около врата. За сега.
отговор Сигнализирай
26
силна памет
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До ЗлопаметнаДиректорите са фактори поставени на база партийни или някакви интереси.В повечето случаи това са дълбоко недодялани,необразовани и прости хора,които цял живот са си мечтали да вземат властта и да колят,бесят,мачкат и тъпчат.Приличат на малки хитлерчета,без интелектуален капацитет.Това е най-корумпираната ***,която може да се събере на едно място и ако бъде изгорена, ще бъде най-добре.Поста директор трябва да бъде елитен просветен образец,не селска дружина обирджии.
отговор Сигнализирай
25
Злопаметна
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Кога ще разберете че директора не е УЧИТЕЛ. той/тя е в състояние да изгони от училището и най-кадърен преподавател заради лични преперни и не го интересе качеството на преподаването а среден показател, който на всяка цена трябва да е висок. Включително може да затвори някоя секция или студио, нека децата скитат по градинки да пушат трева, вместо да са заети с нещо градивно. Говоря за елитна гимназция в челна десятка в Сф. Брей че наивен народ, очевАдни неща не виждат.
отговор Сигнализирай
24
регистрирах се
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
до МарияНе са пълна глупост, напротив - от решаващо значение са. Неслучайно 90 % от успяващите ученици - и след 7-ми клас, и след завършването на лелеяното "елитно" школо, разчитат изключително на извънучилищна подготовка. Изключения винаги има, но те не отменят правилото.
отговор Сигнализирай
23
Даниел
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Докато решава министърката конкретни проблеми, добре е да си припомним и къде се намираме в момента. Накратко: образованието ни е зад стандартите на други средно-бедни страни.По математика сме 44-ти от 62 страни, зад Словакия, Русия и Турция, и наред с Азербайджан и Уругвай.По четене и по науки положението е подобно.Според изследването ПИЗА: wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_student_performance
отговор Сигнализирай
22
Мария
преди 11 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
До АнонименИзвинявай много,но модните напоследък извънучилищни подготовки са пълна глупост,излишни разходи!Моят син учеше в клас със среден успех около 3,50.Без курсове,без уроци,изкара 5.50 на матурите в седми клас,влезе в най елитната гимназия.Много е важна мотивацията на децата,не някакви си частни уроци,не се заблуждавайте!!А който има повече умствен капацитет,му е нужна само насока!!
отговор Сигнализирай
21
Злопаметна
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До АнонименИзвинявай, но ако масово се насади това малоумие "финансиране по коефециент", то тогава МГ в Казанлък и точно физическата паралелка на Теодосий Спасов, поканен от НАСА за сътрудничество и отказал БЪЛГАРСКИ УЧИТЕл, трябва да е най-богато училище в България. да, ама не.
отговор Сигнализирай
20
Даниел
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Подобряването на постиженията на децата е трудно, но не и невъзможно. Учителите от Заедно в час го доказват! И не са единствени, стига да има кой да мери обективно. Подобряване на даден клас от деца от година на година е добър показател за успех. Но и абсолютните стойности, като успехи на матури и олимпиади, могат да помогнат, когато се сравняват с правилната група. Примерно, очакванията в големите градове и в по-богатите райони ще са по-високи. Въпрос на желание да се носи отговорност.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Аз имам предвид, че дори и външните оценявания, дори и да приемем, че са по-обективни, не са верен показател за работата на учителите. Разликата в матрЯла няма как да се оцени, я тя е от най-съществено значение.
отговор Сигнализирай
18
Мария
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Още нещо-огромни пропасти зеят в образованието,а е всеизвестно че това е бъдещето на нацията.Промени се правят на парче,реформите са напълно неадекватни за времето,в което живеем.Парите за образование са безобразно малко!!!Не обричайте така страната,тя трябва да има бъдеще!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини