IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ може да превозва пътниците с автобус по закритите жп линии


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Има само един път . БДЖ да се подарява на чужд инвеститор и той да модернизира и да предоставя конкуренти цени и комфорт.Ако успее да постигне това , може и да излече на печалба , която ще е заслужена.Ако ми предостави възможност от София до Бургас да пътувам 4 часа за 30 лева , няма да ползвам автобус за 30 лева и 5часаСегашното състояние не е нормално , катастрофа с влакове почти ежеседмично , закъснения с по 2 часа , студено , некомфортно пътуване за хората и накрая 500 мнл загуби за БДЖ
отговор Сигнализирай
23
Yakov
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Публична тайна е, че фирмите на ДПС държат 80% от автобусния транспорт в България. Е.........., тогава сами решете кой има интерес от тая бъркотия в държавата!
отговор Сигнализирай
22
смях
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Анонимен 22На село ли я чу тази информация , че всяка година градския транспорт в София и топлофикация София се дотира с 2 милиарда ...По голяма дезинформация не бях чувал .Държавата една стотинка не дава за градския транспорт в София , а ти милиарди сънуваш ...Да градския транспорт в София е на загуба годишно с 20-30 милиона но те се доплащат от бюджета на общината тоест от данъците на софиянци .Топлофикация София , по същия начин е общинско предприятие и загубите са на сметката на СО
отговор Сигнализирай
21
mnb
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ние ще сме първите които ще унищожат железницата си. защо се купуват скъпи дезиро ? може с евтини шкоди, може с модернизация на съществуващите. Вместо автобусни линии може да се накупят трамвайни мотриси. опиции има - няма кой да ги ползва и да ги направи печеливши. явно никой не води статистика за реалното използане по различните ЖП линии.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
В София топлофикация и градски транспорт губят по 2-3 милиарда лева всяка година но не ги закриват а цяла България плаща загубата от държавния бюджет, защото пътуват и хора от провинцията,
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнаЛизТочно за това е субсидията вземат от печалбата на едни влакове и плащат загубата. Обаче БДЖ публикува доклад, че заради поскъпването на тока всички влакове стават губещи.
отговор Сигнализирай
18
АнаЛиз
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Скоро гледах някакъв репортаж , че нова мотриса дезиро , за няколко милиона с капацитет над 300 човека , превозва редовно по 10 човека ...билетите на тези хора бяха символични по 2-3 лева и излиза че при приходи от билети 20 лева , се харчат от БДЖ на 1000 лева всеки ден , като не се смята амортизацията и изплащането на милионите за мотрисата.Крайно време да се оправят нещата в това БДЖ и да се спре разхищаването .Да се дава на инвеститор и да се действа на пазарен принцип
отговор Сигнализирай
17
Мисесака Давишибам
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Абе по Конституция вече 25 години не са ли равноправни частната и държавната собственост???Аз ако си отворя една фирма - примерно взема една тоалетна и я кръстя "Първа Частна Железница" и седна пред нея да си пия кафето - държавата ще ми дава ли по 500 милиона лева годишно???БДЖ го издържаме всички работещи в тая държава, че даже и голям брой гурбетчии. Откъде-накъде? Някой да ни е питал? И аз искам до мойта вила да стига хеликоптер, ама няма. Дребен бизнес се праЙ с кола, не със самолет.
отговор Сигнализирай
16
Даммм
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
От един автобус не може да се източи толкова гориво, колкото от един локомотив.Абе каквото и да си говорим преди населението да свикне че трябва да плаща за това, което използва, няма как да заработи българската икономика. В тоя, макар и нелицеприятен, смисъл, спонсорирането на БДЖ е порочен кръг на мизерията.Хубаво е до всяка керемида да има влак. Само че някой трябва да го плаща. За 10 пътника да размотаваш цял влак... ние да не сме Кувейт, нещо? Рано или късно безумията трябва да свършат.
отговор Сигнализирай
15
бай Х
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До Анонимец-10"Автобусите возят на 3-4 пъти по-висока цена билет от БДЖ."А дали е така...? БДЖ има дългове 600 000 000 лева - това значи, че доста хора са станали спонсори на БДЖ. Не стига това, ами още почти 500 000 000 лева ще получат от всички нас за 2015-а година. И никъде да не пътувам, аз плащам част от билетите на БДЖ, а на автобусите не плащам. Така че БДЖ ми излиза по-скъпо от рейсовете...Разбира се, за индоевропейците БДЖ е по-ефтино....
отговор Сигнализирай
Новини