IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Проблемът на БДЖ е в ръководството, смята Янков


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Ганчо
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Нещастието на железопътния транспорт е, че я управляват хора които не правят разлика м-у "железопътен прозорец и прозорец". Всички назначения в БДЖ са политически и с една цел- фалит на БДЖ и развитие на автомобилния транспорт. Защо управляващите като ходят по чужбина не се заинтересуват защо в тези страни железопътния транспорт е в прекрасно състояние, а у нас бедства. Причината е една- железопътния транспорт е социален транспорт и не трябва от него да се чака печалба с изключение на товарни прев
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Дотация от държавата за много сектори *** в западните страни.Проблемът е че с промените в България не настъ,пи развитие на секторите , а обратното държавата абдикира от всички ,като единствената и цел е да не плаща за нищо/пример здравните осигуровки на държавните служители/,а само да получава и разпродава на чужди компании от което политиците и върхушката да събират рушвети .Примери много -електроенергията ,пощите,атомната енергетика,заводите. и сега БДЖ.Как искате да съществуваме без нищо.
отговор Сигнализирай
9
хахахахаха
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
проблемът е,че според черното човече,на което робуваме,тук не трябва да има нищо работещо и нищо българско,както ликвидираха икономиката,и ни направиха територрия за секс туризъм,а *** нека си коментират кой е *** и кой е фашиЗ...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
То затова БДЖто е на това дередже защото е управлявано от такива като тоя умник. Било социално. Ами цоциалистите да върнат част от откраднатото и всичко ще е ОК
отговор Сигнализирай
7
Боже-е-е-е-е-е .....
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До kokicha, я намали малко с алкохола ... поне, тази вечер!Ти за виждал ли си дизеловите им локомотиви, колко са екологични? ... Да, да ... точно същите, откъдето се точи и нафтата и се купува за 1.00 - 1.20 лева на свободни пазарни цени?
отговор Сигнализирай
6
икономист
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
Проблема на БДЖ е в БКП-БСП , които го създадоха такъв какъвто е само да може да се краде. Това е и до ден днешен . Всички кадри в железниците крадат и с носа си и мързелуват . Като има толкова безработни как поне няма кой да почисти вагоните и да ги подържа , а има н-к влак , кондуктори , чистачки , машинисти , пом. машинисти и всякакви служби .
отговор Сигнализирай
5
kokicha
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Проблемите в БДЖ не трябва да се политизират.Трябва да се търси решение.Железопътният транспорт е най-екологичен.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Ами то навсякъде ръководството се сменя през известен интервал за да се краде здраво не само в БДЖ.
отговор Сигнализирай
3
От трън-на глог!
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Точно всичките 400 протестиращи на жп линиите, със своите протести в момента единствено повишиха заплатите с около 40 млн лева на некадърниците и началниците в БДЖ, подпиращи бюрата в жп управленията, за да могат по-спокойно да продължат да играят пасиансите на служебните компютри и да си чатят в Интернет по цял ден, заплащан от ... данъкоплатците, ползващи държавната железница.
отговор Сигнализирай
2
Ключът от Стрелката
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Чудехме защо на протестите, от всички ония 400 жп работяги, приличащи видимо повече на клошари, отколкото на железничари, нямаше нито един от онези дето дето нищо неправят по етажите на ЖП управленията????
отговор Сигнализирай
Новини