IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски недоумява: За 30 часа – книжка, малко е!


Обратно в новината

Коментари Коментари

55
ДАИ
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
КАТО ЗА НАЧАЛО СПРЕТЕ КОРУПЦИЯТА В ДАИ И ТОГАВА ГОВОРЕТЕ КОЛКО ЧАСОВЕ ТРЯБВАТ!!!
отговор Сигнализирай
54
Румбо
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Има хора,за които и 3 часа са достатъчни.Но много повече са тия,на които и 300часа са малко!Да не говорим за някои *** получаващи книжка по неведом за науката начин,без да могат дори да прочетат какво пише в нея!Въвеждането на наказания като отнемане на книжката ЗАВИНАГИ,отнемане на автомобила при шофиране без правоспособност,ГЛОБИ СЪОБРАЗЕНИ С ДОХОДИТЕ-това са силните мерки!Другото са неща малко ефективни и трудно контролируеми.
отговор Сигнализирай
53
до 61
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
абсолютно съм съгласен! Калинките от герб само закони променят (и то в повечето случай от тъпо става по-тъпо), а проблема са хората и средата, които са в съдебната система и МВР. Тотална смяна трябва на ХОРАТА там! Законите дали са перфектни или е е най-малкия проблем. Ама пусто калинки, пък и хората си ги харесват и избират, демек реформи не чакайте, такива не се очертават, само ще се говорят празни приказки и ще се пишат стратегии на кило. Те така.
отговор Сигнализирай
52
симпатяга
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Толкова е просто - причината е, че някои системи в БГ не работят, най-важните от тях са сигурността (МВР/КАТ) и справедливостта (Съд и прокуратура). Ами първо трябва тези две системи изцяло да се реформират - ама не на думи само както е в момента, а истински, като в Румъния. Демек да се подменят 90% от хората в МВР, КАТ, съдии, ВСС, прокурори - да, 90% нови хора, с визия, обучение, оценка чрез резултатите, а не само приказките на калинките от герб в медиите.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
колко ли часа са необходими на простака да научи, че след като е пил не трябва да шофира и че като е казано 50, трябва да го спазва
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Както навсякъде и във всичко, да се шофира се научава с практика. Никой шлосер не е станал добър шлосер на курс за шлосери. Никой програмист не е станал даже и среден програмист, след курс по програмиране. Същото е и с шофьорите - курсът дава някаква база, без която не може, а след това човек се научава да шофира по-нормално. В случая се измества проблемът за причината за многото нарушения, катастрофи и загинали по пътищата - от неработещият КАТ, към младите шофьори, шофьорските курсове, към ***
отговор Сигнализирай
49
До 56
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Има и по-опасни - онези с сините лампи ....
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Младите шофьори са най-малкият проблем. Проблем е масовото нарушаване на правилата за движение и паркиране, а това е защото КАТ не работи. В никоя държава по света правилата не се спазват ей така, заради това, че хората сами си ги спазват, а винаги и навсякъде спазването на правилата се налага с сила. Докато това, не го резберем и не изискваме КАТ най-накрая да заработи, ще преливаме от пусто в празно и ще заобикаляме проблема, както и с тези учебни курсове. Решението е закриване на КАТ и замяна
отговор Сигнализирай
47
Глупости
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Абе тия кога най сетне ще научат че проблема не е в процедурите а в контрола... Нелепите инциденти които стават от неопитни шофьори са безобидни - изкривена броня, одрана боя. Истински тежките катастрофи се причиняват от самозабравили се джигити позволяващи си да карат с 200+ км/ч при ограничение 80, шарещи по лентите и нямащи уважение към правилата за движение по пътя
отговор Сигнализирай
46
баче кико
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
18-годишен с БМВ двайсетгодишно Е 36 КЛАСИКА И МЕЧТА НА МНОГО СЕЛЯНИ
отговор Сигнализирай
Новини