IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо "диамантът" се превърна в "Бойколина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

125
Сложен ребус
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До АнонименОтнасям се с уважение към аргументираните и професионални мнения и приемам, че сте прав за преплитането на отсечки, на фактът, че съоръжението представлява прекомерно сложен ребус остава. При по-висока скорост, натоварено движение, камиони около теб и т.н. изпускаш указателна табела и се объркваш. Там ще има много объркали се коли. Сложно престрояване и т.н. Неслучайно има толкова протести в обществото. За съжаление е опасно и това е очевидно.
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Погледнете го на картата и ми кажете кой ненормален от Шумен ще тръгне на запад към Белокопитово, за да се качи на магистралата за Варна - на изток. Мрънкането за този проблем е смешно.За проблема към Русе не знам.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
На тоя диамант до нова година ще има поне 10 жертви! Помнете ми думите! ! ! Даже май имаше филм "Кървав диамант", в какъвто ще се превърне нашия!
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До Високомерен стеНе искам да навлизам в конкретиката на възела отново, но бих Ви обърнал внимание,че нямате преплитане на високоскорстно трасе с нискоскоростно такова. Зоните за преплитане са съобразени с проектната скорост за всеки отделен участък. Бих желал да Ви обърна внимание също на факта, че разположението на самия възел прави някои от направленията му мнго по малко натоварени, като точно тези направления са с по ниската скорост. Скоростта на тези връзки е по висока от обикн детелина.
отговор Сигнализирай
121
инж. проектант
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Шофьора до инж.:) Ами щом желаете... НО ако не сте установили защо все пак шофьорите имат "репутация" граничеща с обидна само си прочетете собствения коментар. Част от проблема на държавата ние, че нискоквалифицирани хора дават "експертно мнение" за работата на висококвалифицираните :)
отговор Сигнализирай
120
Teo
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Мнение по въпроса мога да дам само, когато мина от там или след 3-4 месеца, когато се види дали има инциденти на съответното място. Всичко друго е алабалализми. Компетентно мнение могат да дадат само хора с подходящият ценз и имащи достъп до проекта и изпълнението му. В противен случай е все едно на касапин да дадеш да прави мозъчна хирургия.
отговор Сигнализирай
119
Високомерен сте
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До инж. проектантУважаеми г-н Проектант, уважения към компетенциите ви, но сте високомерен в същото време. Вие, неподлежащите на коментари профисионалисти създавате продукт, който може и да е на световно според вас ниво, но ние ще трябва да си трошим главите на гениалните ви шосета с 270градусови завои. Не е проблем че ще се въртим като пумпали, проблема е че се включваме към високоскоростна отсечка с ниска скорост и това е престъпно тъпо, колкото и да не разбираме.
отговор Сигнализирай
118
Микеланжело
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Браво Бойко, такъв шедьовър аз никога не бих успял да направя.
отговор Сигнализирай
117
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Споко, възела който се прави сега на околовръстното и бул Европа за изхода към Калотина е още по "впечатляващ"))) там е добавено и кръгово))) та още повече да прилича на "диамант"))))
отговор Сигнализирай
116
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
За сравнение само - Цанков камък, дето е ВЕЦ, язовир, водна каскада, подстанция и прочие беше 80 милиона, а тук една пътна връзка с 4 моста е 60 милиона....нищо не казвам, само факти ;)
отговор Сигнализирай
Новини