IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Моделът "Павлова": Рушиш повече – плащаш повече


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Еиии
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
И кои е вноситела на тез машини за транзитни карти.пак някои ще лапне доста парички защото ще трябват за всеки град-всеки изход.а те изглеждат доста скъпички Лилянке.....нови указателни табели с номерация на изходите а се чува че ще уеднаквяват тол системите в европа данесе наложи след годинка отново едни комисиони нали знаеш.....
отговор Сигнализирай
14
anonimen
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
taq patuva li iz stranata da doide da q zaveda po edni pati6ta za koito pla6tame vinetki,na mosta mu se vijda armaturata i puka na xorata gumite kamionite propadat za kolite da na govorim
отговор Сигнализирай
13
българина
преди 9 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Ами хайде да въведем и малко справедливост. Северна България да плаща по евтини винтки от Южна защото там държава не инвестира нищо в пътна мрежа от години... Ясно стана че тази излъга и няма да има магистрали а някакви шосета. А отсечката между ст Загора и Бургас е тотална пустош но има празен аутобан! Да преместят излишната лента на отсечката след Ябланица която *** спря
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Според мен трябва да се увеличат таксите за тежкотоварните камиони и то много. Те са МПС-тата, които рушат пътищата. Ако някъде премине един тежкотоварен камион, той разрушава пътя повече отколкото го разрушават 1000-2000 леки коли. Другото, което трябва да се направи е таксите за транзитно преминаващите през България да са съизмерими с другите държави в ЕС, както и околните държави, до степен, която няма да ги откаже да преминават транзитно през България.
отговор Сигнализирай
11
Жител
преди 9 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Не е ли редно първо да отчетем, с колко ни намаляха приходите от винетни стикери, след увеличението им, а после да предлагаме нови безумия. Безплатни щели да останат 20 хил. км. общински пътища, че Вие кога сте минавали от там, че сте забелязали, че и път има. Основно непроходим за нормален лек автомобил лунен пейзаж. Но хвала Ви, важното е Вие да си вярвате!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Не виждате ли, че системата ви тотално не работи, не само в България, навсякъде се проваля - системи, точки, няма пари за инфраструктира, пътища, болници, образование - няма излизане от кризата, вечна криза а те ни замазват очите с пропагандни лозунги - рушиш повече, плашаш повече - както преди 89та при тогавашния режим, но тогава все пак беше много по-добре от сега.
отговор Сигнализирай
9
До 7 LaSombra
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Така ли?Сърбия - площ от 77470 кв.кмБългария - площ 110994 кв.кмТа според теб площта на Сърбия е три пъти колкото тази на България.Пишем ли пишем, без да знаем.
отговор Сигнализирай
8
Qzeka
преди 9 години
Харесвам 33 Не харесвам 0
Не виждам смисъл да се пънеш. Лиле...И без това няма да ви изберат повече. С тая логика, само ще си вдигнеш тройно таксата за асансьор в твойта кооперация.
отговор Сигнализирай
7
LaSombra
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Страхотна икономическа логика -- ако прибираме три пъти повече пари, приходите ще скочат тройно. Преди да сравним колко струва преминаването през Сърбия с това през България, трябва ли да отчетем, че Сърбия е с територия близо три пъти колкото България, и че там се плащат само магистралите?
отговор Сигнализирай
6
Кратун
преди 9 години
Харесвам 47 Не харесвам 0
Повече приходи за вас означават повече разходи за мен.... Ако чакате да ви ръкопляскам на прекрассните идеи, няма да стане.
отговор Сигнализирай
Новини