Каква граница си ти бе с 5 самолета си една буферна зона и мишена. Путин за няколко часа пристига в Сирия. НАТО 5 дена се точи за да премине само през нашата държава Граница бил ти собствените си *** не можеш да опазиш бе шмукльо.
отговорСигнализирай
53
Един от Северозапада преди 7 години
42
Е сега Баце получи раздвоение на личността, няма да знае,на кой началник да се кланя!Дали на Сащ и Нато, което нато всъщност си е Сащ, или на ЕС и Брюксел.Подозирам, ще избере американците.А за това, с кого ще се бием-избора според мен е ясен-с никого не можем да се бием.Технологично, тактически и кадрово сме бита калта от всякъде.Би било добре, да купим Грипените, за да не сме съмсем по бели ***, и да купуваме усилено противовъздушни системи.По-ефтинто и по-ефикасно.
отговорСигнализирай
52
Анонимен преди 7 години
53
От нато натискат, че не трябва да са руски изтребители. Ф-16 е по-стар от миг 29. Грипен изглежда доста добър. Юрофайтър е най-млад от към експлоатация. Общо взето искат да закупят машини също толкова стари и овехтели колкото сегашните ни изтребители. Само юрофайтър не е толкова стар и овехтял, но от към качества не знам дали е по-добър от миг29. Става въпрос за една добра и изпитана схема за всяко бг правителсвато. Да се вземе нещо от без значение какво, а дали ще върши работа е от без значение
отговорСигнализирай
51
мани мани преди 7 години
81
Нямаме санитарна авиация, Тиквата ходи на мач с единствения ни летящ хеликоптер те 8 самолета ще купуват
отговорСигнализирай
50
Анонимен преди 7 години
716
Единственият реален враг на България е Русия, както е било от векове.
отговорСигнализирай
49
Анонимен преди 7 години
113
От кого ще пазим България? От Турция - смех! От Русия - още по-голем смех!
отговорСигнализирай
48
Анонимен преди 7 години
51
Тези "скъпи кутии" са, защото сме външна граница на ЕС. Имаме си ангажименти. Отделен въпрос е, че ако бяхме нормална държава, тази покупка нямаше да ни е проблем. Остави да се точи 10 години, че всеки да се чуди как да краде и какви комисиони да вземе.
отговорСигнализирай
Каквито и машини да се купят те също ще имат нужда от гуми , акумулатори, двигатели, гориво, ремонти и куп други неща за да летят. Практика у нас е че се инвестира в нещо а после пари за поддръжка няма. Нашите авиоремонтни заводи до сега можеха да правят някои от ремонтите на миговете а за новите не се знае но най вероятно не. Така че бъдещето на новите самолети из нашето небе не изглежда розово.
отговорСигнализирай
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години