IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Държавна ЧЕЗ? Не! Примерите: БДЖ, "Топлофикация"...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

124
Друг гост
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
А защо в Чехия е държавна и печеливша? Значи, че имаме огромен проблем с управлението на държавата ни, довело до състоянието на БДЖ и Топлофикация. Защо в Чехия може, а в България неможе? Защо Германия не приватизира железниците си DB?
отговор Сигнализирай
123
гост
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
А стига бе. Искат да ни убедят, че една Гинка и лошия ЧЕЗ ни въртят на малкото си пръстче ?! Да казва #Кой е зад Гинка и този #Кой да си ходи.
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Каквито и да са аргументите на жадни хора за печалби,вода и ток,телефони и пощи,не се дават на частни фирми,в НИКАКЪВ СЛУЧАЙ,а трябва да са защитени максимално от държавата,защото са обекти изключително важни за националната сигурност на страната.Особено ток и вода,НЕ СЕ ДАВАТ НИКОГА в други ръце,освен държавни,национални и се пазят.Отделно,с печалбите може да се инвестира и да се подобри социалния статус на населението,за да си оправим демографската криза!
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Мостът на дружбата при Русе бе построен за две години от лошавите стопански ръководители на НРБ 1952 г.. Най-дългият мост в Европа до 1999.Проектирането на Дунав мост при Видин отне десет години. За строителството да не говорим. Мостът трябваше да е готов за олимпийските игри в Атина 2004... трябваше де...
отговор Сигнализирай
120
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
А защо в Чехия може държавна ЧЕС,а в България-не?Отговора е ***,но никой не иска да го признае.
отговор Сигнализирай
119
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
БДЖ беше умишлено затлачен и смазан,а парите за модернизиране на БДЖ изчезнаха или отидоха за строежа на софийското метро!Отделно и автобусните фирми имат пръст в това,за да няма конкуренция.
отговор Сигнализирай
118
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Държамвата НРБ продаваше ток на 2 ст./кватчас дневна и 1 ст./кватчас нощна тарифа. С тези скромни приходи лошата стопанка НРБ построи АЕЦ, ТЕЦ и ВЕЦ за двадесетина години. Тогава бе трудно , тежки времена, НРБ бе фалирала 3 пъти, това го доказа Тонката Тодоровият Мумията.
отговор Сигнализирай
117
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Ще стане интересно, ако се разбере кои са собствениците на ВЕИ-тата в БГ и кои ли са банките, които са ги финансирали?
отговор Сигнализирай
116
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
ЧЕЗ трябва да бъде купена от собствениците на високо-неефективните ВЕИ!Досегашната практика за изплащане на взетите кредити "купувам ток по 4 ст от държавните АЕЦ и ТЕЦ и го продавам по субсидираните от държавата 80 ст " вече е невъзможна! Спасението им от фалит след въвеждането на свободен пазар на тока е възможно само ако притежават ЕРП-тата ,продаващи тока по нова "пазарно правилна" цена, определена от "правилните " хора! Кои ще загинат - финансиралите ги банки-или целия народ ?
отговор Сигнализирай
115
от 124
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
127 Да кажем че всичко е било ок, да предположим че имало объркване и тн. Ако няма БДЖ имаш още 2 алтернативи, за отопление имаш още 10, за електричество НЯМА. Няма какво да ти замести електричество за тази цена. Соларната енергия ще ти седне по-евтино след 20г употреба, до тогава трябва да набиеш минимум 25 000лв накуп с ограничено количество енергия. На този етап за да функционира едно модерно общество се нуждае от храна, вода, електричество, канализация, това са основите. и да кажат ЧЕЗ не ..
отговор Сигнализирай
Новини