IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сметките на БДЖ запорирани. Защо държавата се намеси?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
Проблема не е нито във влаковете, нито в пътна или железопътна инфраструктура - проблемът е че България се управлява повече от 70 години от комунисти, които развяват лозунги от времето на Йосиф ВисарионовичЗаради такива провокатори, като теб не може да се води нормален диалог! В немски влак дезибекцират тоалетните при всяко пътуване, а в нашите няма тоалетна хартия. Какво са ти виновни управляващите, че вторият който влезе в тази тоалетна ще отмъкне хартията?
отговор Сигнализирай
16
сф
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Пример за по-добър железопътен от наземен транспорт е софийското метро. С един билет с безплатно прикачвате може да се стигне от единия до другия край на града. Влаковете са редовни и чисти. Наземния транспорт е предпочитан от гратисчийте. Това е добре за пътниците в метрото, защото няма пътници с нулева хигиена.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Проблемът е, че България не е суверена държава, сега в момента!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
До Hafen die WahrheitПроблема не е нито във влаковете, нито в пътна или железопътна инфраструктура - проблемът е че България се управлява повече от 70 години от комунисти, които развяват лозунги от времето на Йосиф Висарионович!
отговор Сигнализирай
13
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Проблрмът с високите скорости не е във влаковете, а в остарелия релсов път.Да прав сте! Нещата са комплексни. Аз имах предвид и това. И понеже скоро гледах клипове на високоскоростни влакове, ако се въведат у нас, всеки софиянец ще предпочете да стига до морето за 2-3 часа вместо да кара като луд за 5-6 часа. Удобството е несравнимо!
отговор Сигнализирай
12
До 6
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Проблрмът с високите скорости не е във влаковете, а в остарелия релсов път.Дезире на Сименс, от които БГ и. А 120 мотриси могат да се движат с 240 км/ч, но на практика тук се движат с до 75,защото иначе ще излетят от релсите.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 8
Приземиха ВВС,нямаме армия,фалираха БДЖ,болници фалират,банка фалира... Народа избяга,измира... Ей това успяха да направят калинките на властта за 10 години със незнайно,какви огромни взети заеми!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Да се приватизира ! Ако имат акъл да съществуват ,ако ли не ,айде марш.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Владимиров , и другите около него трябва да бъдат сменени с по умни и качествени хора ,който разбират от управление на железница . Защотото от както Герб са във властта винаги има някакви проблеми за решаване Когато Герб спечелиха изборите Те назначиха Владимиров за изпълнителен директор и от него самия почнаха проблемите .-.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Малко известен факт е, че жп-мрежата у нас е неподходяща за голямогабаритни товарни превози /за което основно се ползва в развитите държави/ поради тесните тунели. А иначе пътническите превози са с една идея по-евтини от автобусните, но по-бавни и най-вече вагоните са непоносимо мръсни. Ползват се от хора склонни да правят компромиси с времето и хигиената си за да спестят някой лев. Лъжа е, че по света масово железниците са държавни. Държавна е само инфраструктурата. Влаковете са частни.
отговор Сигнализирай
Новини