IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Причината вертолетът да падне - авария на опашния винт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
123
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Най-вероятната причина е, че някой е гепил горивото. В нашата армия е така. Жалко за летците.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
В една новинарска емисия се твърдеше, че това е същия хеликоптер, който мина над главите на хиляди хора на 6-ти май. Не ми се мисли какво щеше да стане ако аварията се бе случила тогава.
отговор Сигнализирай
68
Krom
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Това което тук е "малко странно" е колко бързо се смениха множество съвсем противоположни мнения, и истината "възтържествува"?! В авиацията има принцип на сформиране на комисия от нечетно число експерти, за да не се стигне до еднакво тежки но противни мнения. Кога се анализираха записите, разгледаха останките, произнесоха експертите? Всичко вече е анализирано и е сложена точка. Само на мен ли ми звучи пресилено?
отговор Сигнализирай
67
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Krom 75В тубето има заснет Аероспециал АС-320 мисля вертолет който при заход за кацане демонстративно стоварване на десант Чупи се опашния винт и леле *** малетърси в ТубетоThe Scariest HELICOPTER CRASHES ever caught on Camera
отговор Сигнализирай
66
Krom
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Нещо странно има в тази катастрофа. По принцип хеликоптерите имат така наречената система "глухарче" от над 30 години. Ще рече, че при авария винта се върти в една посока, корпуса в другата и би трябвало да тупне относително меко. Счупения опашен винт някак не е особено убедителен за подобно падане. Не зная. Светла им памет на момчетата. Тъжно е и е жалко, когато хора си отиват по този начин, още повече служейки на държавата си. Но не зная ще се разбере ли цялата истина.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Бог да прости пилотите и Стига с тая гнусна руска дума....казва се натрупани летателни часове
отговор Сигнализирай
64
водач на МПС
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Е, да, но при едно такова разследване се взема под внимание дали е имало температурна инверсия на тази височина и в този район. Това е от компетентността на метеоролозите на летището. Освен това въпросната машина е транспортна, а не щурмова.
отговор Сигнализирай
63
До 69
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Братле спре ли опашната перка чопъра пада на 100% а това с лопатите дето ти го е казал авера ти са пълни глупости.
отговор Сигнализирай
62
МНЕНИЕ
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Тази катастрофа е по вина на Армията и Политиците .Пилотите не са виновни че нямат подготовка и не знаят как се управлява Машина . Лека им пръст на Пилотите , но все пак си мисля че те са виновни за собствената си гибел .Млади хора , а не знаят Законите на земното привличане и принципа на хеликоптера - Ако Капитана беше обучен щеше да приземи тези 10 тона на земята без Двигател - гравитация .Всеки ден прелитат Вертолети над моя двор - не желая някои Неграмотни Пилоти да разсипят тонове желязо .
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Един авер от 20 г. е в САЩ и там изкара курс за пилот на хеликоптер. Сега лети на някаква голяма машина и обслужва нефтени платфортми. снощи говорехме и каза, че даже да се скъса винта машината не пада а започва да се върти около оста си. Пилота може да контрира с ъгъла на лопатите на основния винт и да кацне сравнително меко от такава височина. Явно знае какво говори. Другаде е заровено кучето. Ако е паднал като ютия най вероятно е основния вал на винта. Няма въртене няма тяга и туп долу.
отговор Сигнализирай
Новини