IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Причината вертолетът да падне - авария на опашния винт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Хубаво де, като е стара руската техника, нали купиха "Кугъри"? Милиони дадоха, къде ръждясват сега?!
отговор Сигнализирай
29
Боби
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До ж 23Да си говорим за статикаСемейството Ми-8 от което директно произлизат още две семейства на амфибиите Ми-14 и на бойните хеликоптери Ми-24/25/35 се произвежда от 1967 година. Само транспортните хеликоптери в горе долу 3 поколения(Ми-8/Ми-17/Ми-171) са произведени в над 17 000 бройки като вертолетите летят от Полюс до Полюс и от морското равнище до Хималаите.Наследник Ми-38 не може да се наложи защото Ми-171 произвеждан със съвременни технологии е относително евтин и доказано надежден
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Каракачанов подаде ли оставката ?До кога ще избиват български военни със стара руска техника,вие бихте ли карали Москвич на 30 години ???????????
отговор Сигнализирай
27
НАЙ-ВЕРОЯТНО
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
е умора на материал, или липса на смазка в механизмите. Може да е грешка на техниците, може да е слабост на организацията на профилактичните прегледи за откриване на микро пукнатини
отговор Сигнализирай
26
Ремонт
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Бил минал ремонт 2016г ... афе братчед такива машини се проверябат 2-ти в годината. Ама мали няма пари, карай може да затриете 2 живота.Скапана държава
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Щом нямало да изпълняват сложни управления след 3 нальотни часа за какво въобще са го дигнали в въздуха да лети таз машина след ремонт кат след всеки ремонт на всеки нальотен час трябва да се провери тя докат придобие експлоатационен сертификат,а може повече време с проверки в зависимост за какъв ремонт е отправен и извършен съответно по норми за технически прегледи и заменки на части,детайли,системи,блокове,връзки,още повече че машината е предишен модел и за нея има утвърдени норми инструкции.
отговор Сигнализирай
24
АВАРИИ СТАВАТ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
по целия свят, ама ПОЧЕСТО с техника, която е стара и не се ремонтира добре поради лиса на средства. ПРОФИЛАКТИКАТА НЕ Е достатъчно подробна , а през пръсти.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Крайно време е да ги бракуват тия съветски хеликоптери.Бог да ги прости момчетата.
отговор Сигнализирай
22
ж
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
За съжаление причината е ненадеждната руска техника, статистиката го доказва.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
А Шкембето няма ли да понесе политическата отговорност.Или в Тикволандия такива неща са непознати.
отговор Сигнализирай
Новини