IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

65-годишни шофьори – може! Но през 2 г. на преглед


Обратно в новината

Коментари Коментари

90
Георги
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Има и друга страна в която да действат такива дискриминационни закони за управление на МПС? Може да е направи друго! Шафьорскте книжки да се издават и подменят в КАТ за да не се товари излишно с работа(шафьорите над 65 години сигурност са към 40% от всички). Но на GP-тата да им се възложи, ако при преглед установят, че дадено лице не е в състояние да управлява МПС, да му съобщят факта и копмютърно уведомят КАТ, за да го призове и спре правата му, ако трябва, или му назначат контролни прегледи!
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Разделяй и владей!ГЕРБ продължават да го правят. Очевидно е, че няма смислена причина за това изискване на всеки 2 години хората над 65 години да тичат по КАТ и лекари, за да си сменят шофьорската книжка, но някои си мислят, че ще са вечно млади и не осъзнават как ГЕРБ ги прецаква още отсега.
отговор Сигнализирай
88
ОЧЕН ЛЕКАР
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 22
Нямате представа ,че 2/3 от хората на тази възраст са със сериозни зрителни нарушения, а дори не ползват очила, когато са абсолютно необходими.При преглед се установява 20-30% зрение, но той си твърди ,че много вижда-като"сокол".След като откажа да заверя медицинското следва скандал, отива при личния и той го пише без проблем.Смело заявявам ,че 90% от възрастните шофьори са вземане на книжките-имат ниско зрение, забавени реакциии и са опасни за себе си и другите
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
Досега проблем от по-възрастен шофьор не съм имал, но с младежи шофьори имам непрекъснато. Единственото, което мога да кажа за по-възрастните шофьори, е че често карат по-бавно от необходимото, но явно така преценяват, че трябва да шофират. По-често е по-младите шофьори да карат бавно и да си говорят по телефона, което е забранено.
отговор Сигнализирай
86
lelka
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Аз мога само да контрирам с пример от Германия. Там книжка се издава един единствен път в живота, след вземане на шофьорски изпити. И тя важи за цял живот. Също така няма ограничение на скоростта на магистралите. И хората си имат бързи коли. Там процента на катастрофите е доста по-нисък отколкото в България. Значи проблемът няма да се реши с прегледите на пенсионерите.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 13
Българина иска да умре в *** от естествена смърт, помитайки още 10 коли по пътя си и тва е. *** как така ще доказва дали може да кара. Той е госпот ***.
отговор Сигнализирай
84
Re: Митев
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Важното е, да има уважение на пътя.Няма да забравя жена с дете на 12-14 г. на Ами Буе, проблемно е паркирането, жената се опитва да паркира, "светлосиня кола"..Един *** - мъж, надува бибитката - друсан наркоман.Жена съм, застанах пред входа и викам този ще го смачкам, ако посегне на жената и детето.Къв ми е бил погледа не знам - видя, че го гледам, отпраши с *** газ.От Ели!
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Това си е поредната идиотщината на КАТ
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Всички промени в Закона за движение по пътищата се правят по предложение на КАТ, а в КАТ експерти нне само, че няма, но е всеизвестно, че ум под фуражка не вирее. КАТ трябва да изпълняват закона, а не да го пишат, както правят сега, и после не го изпълняват.
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
До 85Много смешно обощение, при мен 99% от ситуациите са били създавани именно от неадекватни пенсионери. Сега сигурно ще се впуснеш в обяснения как знаеш по-добре от мен какво ми се е случило.
отговор Сигнализирай