IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Военните пилоти с малко полети - заплаха за сигурността им


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
абе ква натовска армия сме, като използваме думи като "нальот"...смех, пълен смех. тия в НАТО да си верват...
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До АнонименРумънците летят с Миг-21, защото не могат да платят разходите за Ф-16.и затова ще си купуват Ф-35 :)Абе как мое сте толкоз захлюпени троловете на Фигуранта бе?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Очаквам енергични действия, за да бъде решен проблемът с тревожно ниския нальот на летците на МиГ-29а когато ти командваше ВВС какъв беше нальота бе потник миризлив?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
С тези самолети и пилоти само от врабчета можете да пазете небето
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
С тези самолети и пилоти само от врабчета можете да пазете небето
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Военните пилоти с малко мозък в президентството - заплаха за сигурността на всички ни.
отговор Сигнализирай
21
ПЕТКОВ
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
КАКВИ ПИЛОТИ ИМАЩЕ 1985 ГОДИНА В ГРАФ ИГНАТИЕВО КАТО СЛУЖЕШ ТАМ
отговор Сигнализирай
20
читател
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Военните пилоти с малко полети - заплаха за сигурността имИнтересно авторката на статията сама ли е измислила заглавието или го е взела от речта на Румбата.Той няма как да се оправдае пред колегите че забави с три години покупката на Ф16.Дано руснаците да са му се отплатили за деанието.
отговор Сигнализирай
19
Ако има нещо вярно,
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
то е,че нальотът на нашите пилоти е с пъти по-малък от този на колегите имот НАТО.Иначе как да си обясним,че най-главния пилот(РР),с 29 години служба,има само 1400 часа нальот.При норма 180 часа годишно в НАТО,такъв нальот сепостига за 8 години служба-последни години капитан или първа година майор наофицер авиатор,а не генерал-лейтенант.С такъв нальот все още повече се возиш,а не изпълняваш висш пилотаж(е,нашият е правил и висш пилотаж).
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Най-голямата заплаха за сигурноста на българските военни пилоти е предтеля, който стои пред тях. Заобиколеният от руски агенти и *** Радеф трябва да бъде съден и вкаран в затвора.
отговор Сигнализирай
Новини