IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БСП поиска: В дневния ред на НС- само една точка и тя да е оставка!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Жигули е здрава машина - не като сегашните *** , компютри , дивотии инжекциони и накрая не вьрви
отговор Сигнализирай
66
Кола преди 1989
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Жигули (Лада) се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 година. Ако се е чакало 15 години за Лада, то първата Лада би трябвало да е купена през 1990 година или по-късно, защото Жигули я прекръстиха *** Лада няколко години по-късно. Това са митове базирани на реално чакане от няколко години за Лада, но не и за другите коли, които се купуваха веднага. За тези дни, които чаках да ми излезе номера за избраната от мен кола, дойдоха три доставки за други марки, които можех да купя, ак
отговор Сигнализирай
65
Кола преди 1989
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Тези измислици за привилегии за кола за партийни секретари и т.н. все още се тиражират и много народ им вярва. Аз като свидетел на онова време ви казвам, че това е лъжа. Може да е имало нещо за министри и нагоре, но може и да е нямало, това вече не го знам. Чакането за една стока винаги зависи от две неща - търсенето и предлагането. Преди 1989 колите бяха новост, производството им тепърва започваше, а търсенето беше голямо. Жигули се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 годин
отговор Сигнализирай
64
Кола преди 1989
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Ако си избрал правилната марка автомобил, може да си купиш колата почти веднага след като си си направил вноската в ДСК, но ако скачаща от марка на марка след всяка нова доставка, когато вече е късно, може и 100 години да чакаш. При Ладите имаше особеност - хората правеха нова вноска за Лада когато си купуваха Ладата. Пари имаха, а така си осигуряваха по-преден номер за след 5-10 години.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Чакаше се минимум 15 години за Лада.Тези приказки ги разправяте на внуците си .
отговор Сигнализирай
62
Кола преди 1989
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Явно не сте запознати с начина, по който се купуваше кола преди 1989 година. Внасяш 1500 лева вноска за определена марка кола в ДСК, дават ти номер и чакаш да ти излезе номера. По всяко време може да си смениш избора за друга марка кола. Когато дойде поредната партида, примерно Шкода, всички, които в този момент са се записали за Шкода могат да я купят. В този момент хора, които виждат, че номера на вноската им е надхвърлен, но е за друга марка, си прехвърлят вноската за Шкода, но вече е късно.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
За другарите ,нямаше голям проблем.Но за безпартийните си беше кошмар.Аз лично бях шофьор на такси.Партийците караха новите коли а другите си караха трошките.
отговор Сигнализирай
60
Стига лъжи!
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Между 1974 и 1989 обзаведох три жилища в София с мебели и техника. Колата я купих през февруари 1988 година. Няма привилегии, няма специални магазини, няма Кореком. Мебелите и кухненската техника я купувах от магазина и ми я докарваха до ден-два. Телевизор София 81 го купих със записване, обадиха се от магазина след по-малко от месец и го купих. Колата я купих при първата доставка, както се купуваха всички коли тогава без Лада. Българското видео го купих със записване след 10 дни.
отговор Сигнализирай
59
До 53
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
. Аз самият си купих колата през 1987 година, 12 дни след като направих вноската за кола. ##################Може ако баща ти е директор на Мототехника.Или е предан син на партията майка БКП.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Може, но ако оставката да е на фигуранта или на нинова..
отговор Сигнализирай
Новини