IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще спре ли продажбата на дизелови и бензинови коли от 2035 г.?


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
от СиднейАвстралия
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
За неделна кола е ок. За бизнес, като пуснеш климатик и музика и фарове ще стигнеш утре
отговор Сигнализирай
21
Гошо...Тъпото
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Все ми е...тая.през 2035 -та няма да ми подновят категорията...органите по...обективни причини.Щото ще бъда...прецедент,101 годишен с...книжка.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 6
До До 15 - Ем виж бате, ако живееш в някоя ДУПКА, където нема станции, не та знам и как ще ми извадиш парите за такава кола, освен ако не си някой нарко дилър. Ако си кушиш такава кола, не се плаши, ще ти инсталираме зарядни.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 6
До Анонимен 16 - В Дания поне повечето зарядни са на парко местата пред жилищата и след време, ще е част от регулациите, за стоителстов на нови сгради и паркинги. Просто паркираш колата, ръгаш го в зарядно, цък на телефоня и като се върнеш, си ти човека. А и е на същата цена, като домашната ел. енергия. Тва е лесен проблем за решаване. Не е, като да имаш по 10 камиона, да горят хиляди литри, самои само да заредят някоя кварртална бензинджийница.
отговор Сигнализирай
18
До 15
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
То хубаво ти е разхода 2 лв на 100 км,ама колко струва самата кола?И ако трябва да отидеш някъде,където няма зарядни устройства какво става?
отговор Сигнализирай
17
ТЕЦ-ове и "екол
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Що се отнася до природата, то положението ще стане още по-зле, защото се вкарва цял един бизнес допълнително, което значи повече замърсяване. При добив на материали за батерии и при производство на батерии се замърсява околната среда. Отделно тези батерии после не се рециклират. Няма капацитет всички батерии да се рециклират. В момента се строели заводи. Обаче дали някога ще има достатъчно заводи за рециклиране? Батериите попаднали в околната среда страшно замърсяват. ТЕЦ-овете също са проблем.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Тук няма да стане - АБе то кат телефоните уе! Поимниш ли ги, га бяха сас сензорен дисплеи по 2000 лева и нямаше евтинджак? Минаха 5 години и ся има опо мопооо, аа ууу, мнооо яки дет къъъртат мифки! Че тай. Аре!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
В София има 900 хиляди автомобили. Повечето хора са в блокове,не в къщи.Едно зареждане на станция трае поне 20 минути. Пита се в задачата как ще смогнат да зареждат.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
От 5 -2 лева на 100 км, пичове. Ако не ми вярвате, проверете сами! Модела го дават да мине 560 км, ама ако караш като баба си. Ако караш със 120 и не е голям кочан вънка 450 ги минава спокойно. Батерията му е 72кв., демек гори по 16 кв/ч на стотаак. Нощната при нас е 12 стинки! Нема и два лева! Ама мноо пара уе!
отговор Сигнализирай
13
българин
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Без тези автомобили с двигатели с вътрешно горене, сме за никъде!-:((((
отговор Сигнализирай