IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Разходите на БДЖ трябвало да паднат с 30%


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
Веселинъ 7112136860
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Национализация на БДЖ! И съд за онези,които унищожиха Българските Железници!
отговор Сигнализирай
15
Изнервен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Уф, айде пак трябва, ще, може би, евентуално и т. н. Дрън-дрън, сладки приказки, голи обещания и нищо реално.
отговор Сигнализирай
14
Как
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
С ЧИСТОТА!!!ДАЛЕЧНО БЪДЕЩЕ.
отговор Сигнализирай
13
А защо
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
ЗАЩО ОЩЕ НЯМА ОСЪДЕНИ ПО СДЕЛКАТА С ПРОДАДЕНИТЕ НОВИ ВАГОНИ ЗА БДЖ ПРЕДИ ГОДИНИ??? НЕ ВЯРВАМ И ДА ИМА. ВЪЛЦИ В *** КОЖИ ДАЛ БОГ.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Скоро ще стане масова практика БДЖ. Само да мине 140-150 дойляра за барел петрола.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Богатите би ги привлякло, да се изгонят бедните от влаковете и да се сервира кока на табла и други богаташки глезотии. Трюфели, омари, стриди. И няколко вагона платени момичета. Това ще е като "Ориент експрес". Хората няма да пътуват за работа и по работа, а за удоволствие и приключения. Ще му казваме вече "Министърът от Ориент експрес"
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Този Андрешко бизнесмен е решил да приватизира БДЖ+Товарни превози. Ще налее държавни пари в БДЖ, за да го приватизира след това. Щял да го листне на фондовата борса и посъветва всичките му обръчи от приятели да "инвестират" в БДЖ. Той им гарантирал печалбата. Много беше съмнително какво прави този мултимилионер във властта. Той искал да стане милиардер. Ще прогони по-бедните от БДЖ, като вдигне цената на билетите, и ще го направи луксозно влакче за богатите. Поредният приватизатор-мошеник.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Разкарайте поливината чиновници, секлецарки, директори на чифт кошчета за смет и вдигнете заплатите на работниците. Инфраструтурата попти е подменена. Както пуснахте нови спални вагони и са фул, от 2 вагона София-Бургас-Варна вече са 4 и са пълни осибени петък-понеделник. С държавната субсидия и нови пътнипески вагонк ше стане съвсем прилично. Даже със старите фургони на скоростните отсечки вече е среднл 110-115 км/ч към момента. Добре се полупава със вагон-бюфета с малко повечко асортимент.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.Защо в силно развитите страни и минстрите и премиерът ползват обществения транспорт или велосипедите си?Кога ще се провери произходът на средствата и "жиповете" на "социално силните" в най-бедната страна на Европейския съюз?
отговор Сигнализирай
7
Gorskio
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
В същото време с автобус е 2 часа, като карат по небезизвестната отсечка на смъртта. Средна скорост 60 км/ч. Всички правителства досега правят едно и също - наливат пари от бюджета и им е все едно за БДЖ и пътниците им, защото политиците влак не ползват. Новият министър също ще се препъне в засилката за "реорганизации" на БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини