IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ръст на туристите с 50%, но печалбите не скочили


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Какви печалби ве
преди 2 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Горките, на загуба работят, на ползу нуждаещите се, разплакват от умиление, какви достойни Българи,
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Еми като крият оборот няма да скочат, да!
отговор Сигнализирай
9
taschunka witko
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Взеха хотелите по разбойническата масова приватизация почти без пари-По онова тъмно време са купували хотели по 15-20000 лева.Малко ли са спечелили тези гешефтари а сега искали да печелят .Хотелите отново трябва да се национализират за да могат да почиват и обикновените хора.Те са строени от народа и трябва да са на народа.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Е нищуу . Другия път . А ЧСИ тата няма ли да пуснат нещо на народни цени ?
отговор Сигнализирай
7
урко
преди 2 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
бяхме на хотел с четири звезди, очакванията големи - викам си бре- ударихме кьоравото , ще видим лукс.... вятър и облаци - четири звезди - ама нейде по небето, комфорт ли - спартанска работа , а яденето изобщо не ставаше, ходехме да си купуваме храна от магазин в града и да търсим други места за хранене , пълна трагедия, а за печалба - естествено - кой чорбаджия си е казал , че е на печалба - всичките пъшкат и охкат как нямат пари , па все нови БМВ-та карат, живи да ги оплачеш
отговор Сигнализирай
6
Е, нали укрите
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
ги настанихте безплатно в хотелите,сега защо ревете?
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Проблемът на БГ черноморието не е маркетинга и парите за реклама, а че е бетономорие и мутроморие. Но винаги е по-лесно да ревеш да ти дадат от парите на данъкоплатците, за да ти стимулират бизнеса, вместо да се понапънеш да измислиш как да привлечеш туристи с добро обслужване. Да сте видели някъде реклами на гръцкото море? Няма, щото няма нужда да се рекламира нещо, което е добро и хората си го знаят.
отговор Сигнализирай
4
хм
преди 2 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Поредният нагляр. Вие ****те цялото черноморие и сте алчни като за 5 човека, а после държавата да отделила 1% от БВП, за да се създаде екранен имидж на България пред чужденците, демек да излъжем следващата порция балъци, на които догодина да приберете парите. Имидж и туристи се привличат с качество на обслужване и разумни цени. Другото е ботафория. Догодина ще иска 2% от БВП за реклама на туризма, защото все по-трудно ще е да привлечеш някой нов, защото който е бил тук, едва ли ще повтори.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Какъв бранд ще създава тоя за 2 месеца... Никакав бранч неможе да те убеди да се върнеш на нашето море след като си видял с каква храна те хранят, как каналите на хотелите се изливат в морето и т.н.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Ръст на туристите с 50% да но в Гърция и Турция в България хойчо може да скочи.
отговор Сигнализирай