IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Разбилият се СУ-25 е ремонтиран в Беларус, започва проверка


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
На
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
репортажите видях тотално остаряла руска военна техника. Всичко - самолети, АПА, РЛС, РСП, РСБН, Б и Д приводна. А бе, ние натовска държава ли сме? Или за ''партньорите'' сме само буфер пушечно месо и ниска категория хора
отговор Сигнализирай
37
анализатор
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
"ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем." А ти къде си карал СУ-25? Питам де, щото явно ги знаеш наизуст тия самолети, имаш богат опит с тях? Или пък си авиомеханик? Къде си ги ремонтирал? Колко на брой?
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Това е бил първия полет за тази година на този човек. Просто си е заработвал за песия някакви добавки за около 3000лв. Обаче е успял да унищожи самолет за 3 млн. Да е жив и здрав. Простите българи ще му купят нов. Само да оздравее! Молим се!
отговор Сигнализирай
35
Работата е ясна!
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Ремонтиран в Беларус... това изчерпва разследването.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
ремонтите са си ок но задкормилнито устройство има проблем. Тези самолети полуразрушени успяват да се приберат след бой, че отказ на машу ата е изключен, при това всичко в него е дублурано. Не пишете лаишки глупости. Не случайно оня Кулеба се тръшка тук да му ги подарим.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 39хайде някой журналист да пита МО - колко е полета има този пилот през последните 5 години?))))))))По 30 часа годишно, и са напълно достатачно да имат способност да приземят самолет, нещо което не се отдава на пилот ветеран със 750 летателни часа!
отговор Сигнализирай
32
Асан
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Голфа не може да са разбие сам виновен е задкормилното устройство :)))
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Гербаджийският "Ас" Коцето Попов години наред цялото пилотстване му беше да се вози във втора кабина на самолета. Документацията от полетите сигурно се пази, а какви пари е взимал за това си "осигуряване на въздушния суверинитет на страната" - да каже НОИ.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Т00ЛУПА каракачански да си види "ремонтите"!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
ВВСто да се разпуска, нищо не става от нашите пилоти, за 30 години цяла ескадрила самолети разбиха. Стотици милиони хвърлиха за ремонти и заплати, последният ремонт на 8 броя Су-25 струва над 40 млн. евро!!!Родното небе много по-добре ще бъде пазено от качествено ПВО, за него трябва да бъдат влагани средства.
отговор Сигнализирай