IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Акад. Ралчев: Не е професионално да се хвърля вина на пилотите


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
33rd Degree
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
Как няма да е академик като е Главен З*ид*ар?! Даже в Уики го пише, а и има безброй статии по въпроса (неподлежащи на коментари, разбира се), но ако споменеш думата тук, превръща се моментално в звездички (я да сложа някоя звездичка и на евфемизма, че не се знае знае ли се)! Що така не аресват такваз убава думичка... да се чуди чиляк...?! Все благородни дела вършат, а не ни дават възможност да ги похвалим!
отговор Сигнализирай
16
каскадьор
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Когато някой моторист прави номера, кара на една гума и се разбие ,кой му е виновен???
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
шофьорът от УБО станал и академик......честити да са ни такива учени.....
отговор Сигнализирай
14
То министера
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
не излъга. Пилота кара . Има катастрофа. Питат го от кутията какво има. И обясни. Карал с 200, а не с 400. Черно на Бяло. Скри разговори. А обеща да отговори. Щяло сме да знаем . Преди месец . Сега скоростта е виновна . Не пилоти. Едните имат общо със скоростта.
отговор Сигнализирай
13
Айляк
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
А ако условно приемем, че вината действително е на самите пилоти, защото няма безгрешни хора на този свят, тогава ще е абсолютно непрофесионално изказването на цял един академик. А колко е академик този баш масон, това вече е друга тема. Жаааалкар.
отговор Сигнализирай
12
Айляк
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
А ако условно приемем, че вината действително е на самите пилоти, защото няма безгрешни хора на този свят, тогава ще е абсолютно непрофесионално изказването на цял един академик. А колко е академик този баш масон, това вече е друга тема. ***.
отговор Сигнализирай
11
черниа
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
Пилотът изпълни няколко безумно рискови маневри, с илизане на 25-30 метра. Финалът беше съвсем логичен. Защо ръководителя на полета и командирът на поделението или отоговорника по езопасноста не са се намесили. те да отоговарят. И трябва да се каже, че все пак късмет имахме, защото тая простотия можеше да стане на открития ден и можеше да има пострадали и сред публиката.
отговор Сигнализирай
10
BAN
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 1
Академик? Завършил задочно МВР академия. И право в 2 университета СУ и УНСС(пак задочно). През целия си живот е служил в службите за сигурност. - туй от Википедия.
отговор Сигнализирай
9
anonim
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 2
Такива пилотски грешки се случват. Има подобна катастрофа от 2009г. на авиошоу в Полша със Су-27. Има го в Тубата.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 1
Е то беше ясно че като правят опасни фигури със самолет модел 1965-та най вероятно ще се разбият.Тия таралясници са толко стари че дори вече и в музейте ги няма.
отговор Сигнализирай