IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Недостигът на годна летателна техника води до недостиг на летателни часове


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 2 Не харесвам 0
О господи къФ гений- колко сложен извод е направил.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Itso "Ама вие - не. Искате краварска техника - НА ви краварска техника." ---------- тиквон в едно интервю си го каза - "това е политическа поръчка". Демек техническите спецификации нямат никакво значение, парите нямат значение. Важното е да се седне в правилни скут за да са доволни господарите.
отговор Сигнализирай
9
а колко
преди 2 седмици
Харесвам 1 Не харесвам 3
баш не ме брига. Нали са русофили, да си ползват старите руски бараки. Аз искам мойте данъци да отиват за по добро образование, здравеопазване, по добри градове, по добро БДЖ, повече култура. А то половината пари отиват за МВР и лъотчици, а файда никаква. Ако не стане скоро това, като повечето колеги се изнасям па тука си летете.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 0 Не харесвам 0
Самолета е чешко копие на Ф5 . Един пленен Ф5 във Виетнам е изпратен в Чехия по мплба на чехите . Те са направили промени . Крилото вече не е Делта . Хоризонталния стабилизатор е изместен нагоре а не отдолу . Чехуте поне са решили един от основните дефекти на Ф5 чрез един двигател . Двигателя е укрински много тежък к маломощен . Старите двигатели са поне с 30 % по тежки . Това означава че самолета е по къс и хоризонталния стабилизатор е по близо до центароплана ;) Трябва да се сменят генералите
отговор Сигнализирай
7
Itso
преди 2 седмици
Харесвам 9 Не харесвам 4
Това само показва колко умен и прозорлив е бил Радев - преди 10 години посочи СААБ като найпереспективен доставчик. Сега щяхме да имаме 14 грипена с пълно бойно въоръжение и щяхме да сме поръчали още. Ама вие - не. Искате краварска техника - НА ви краварска техника.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 0 Не харесвам 4
Това което аз видях е че хоризонталния стабилизатор застава във въздушната сянка на крилата и не може да превърти ненужнодългия нос през оста на центроплана . Затова крилата са долу на самолета а хоризонталния стабилизатор е възможно най на високо но това върши работа само в хоризонтален полет . При положението от което не може да се превърти носа стабилизатора попада точно във въздушната сянка на крилата и малката подвижна част на стабилизатора няма сили да го превърти .
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 6. Напирате в една посока съо както с ИИ - напред с рогите и не се оглеждате настрани.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 5 Не харесвам 4
Какви часове вече всичко е дронове, засега управляване от земята от хора но по-късно и това ще изчезне!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 4 Не харесвам 1
Да бяхте дали парите от предсрочните избори на армията
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 7 Не харесвам 2
Нали голям страх, че Русия ще ни нападне. И точно затова оставиха армията без нищо, че да се помага на Украйна. Само старите руски самолети у нас да се трепят летците ни на тях. Никаква логика няма в това. Мотивът не е бил мисълта за България.
отговор Сигнализирай