IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Онлайн търговците почват яростна "битка на намаленията"


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Щерю
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не и онлайн търговците в България...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 2Ами поне дръпни пердетата, да те виждаме с новите парцалки. Само заради себе си ли си ги купуваш? Ама това кожено палто с което си в момента никак не се връзва с тази тензухена маска, която си надянал.
отговор Сигнализирай
10
от Плевен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
В Плевен днес гледам по витрините, че има надписи: Намаление до 75% от стоките които са предназначени за баловете!Моля, не ни подминавайте!То едва ли някои здрав мозък ще прави бал, но търговците искат поне така да спечелят ..Щом с 50-75% намаление има келепир, представям си с колко % е вдигната цена на тези стоки ...
отговор Сигнализирай
9
Чичо
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Тука обаче има и друг проблем - не мисля , че магазини от типа на fashion days и подобни ще ги бъде в тая криза по една проста причина: ако не излизаш никъде, за чии ти е порадната нова чанта/дреха/бижу или друга глезотия. Няма файда просто. То в домашни условия само се обезмисля и ползването на мобилни телефони...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
За 3 секунди проверих - Къде ги видяхте тези 70% в н енд м ? - Лъжа !
отговор Сигнализирай
7
до 3
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Е, ти понеже живееш на Бродуей и не знаеш даже колко са ти парите в сметката, за теб най-скъпите пapцaлки, на четворни цени.Кой му пука за шопинг и мода, когато не знае дали ще живее утре?
отговор Сигнализирай
6
като котка са
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
...което засилва опасността от "битка на намаленията"Колко *** вметка в статията.Няма нищо по- добро за крайния потребител от конкуренцията.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Факт е, че модни концерни, които и преди кризата бяха пред фалит (Esprit), сега я използват с цел да получат помощи от държавите. Адидас в Германия използва замразяването на наемите за граждани без средства за два месеца като отказа да си плаща наема за халетата. Иначе хората се вразумяват, вече се купуват по-малко парцали, ако сегашните практики на бързата мода не спрат, ще има още фалити след Forever 21.
отговор Сигнализирай
4
Shark
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Да, а българските фирми се ориентираха към шиене на маски за по 8-10лв парчето, т.е. пак по ганьовски да ударят кьоравото на гърба на народа. Само че май нещо не им се получава. А магазините не разбирам защо реват, стоката е в тях, магазина не се е подместил, като свърши всичко ще отвори и пак ще печели. Ее да, малко загуби ще има, ама чак пък да фалират тотално, това да го разправят на старата ми шапка.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Щеше да е хубаво, ако беше истина и важеше за повече неща. На други стоки пак се обявяват намаления, които са минимални или недействителни. И, да, почти всички дрехи на пазара като качество са парцали, друг е въпросът, че няма и защо изобщо да се произвеждат. Преди имаше по една колекция на сезон, сега нови модели постоянно. Само с новите мостри от Азия за ЕС за една седмица сигурно може да се покрие целия континент, да не говорим колко непродадено се изхвърля.
отговор Сигнализирай
Новини