IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нинова: Железници, пристанища и летища да не се дават на концесии


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Пак по опорката?
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен 23:И защо питаш точно Корнелия Нинова за това? Адо ОПетков:Кой бърка за БДЖ и инфрастуктурата се вижда по състоянието на ж.п. транспорта. Какво направи Бойко и дружинката му за три мандата?
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Нинова.защо не признават антителата в дай.И първа игла значи хората не стига се ваксинират че ги задължават дефакто тоя сертификат ам и и бизнес не работи избори идат
отговор Сигнализирай
17
vlady
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Защо съм зад ГЕРБКомбинатът Кремиковци беше обречен и се поддържаше изкуствено дълги години за да се нагушат разни бизнесмени - металургичен завод без воден път, без руда и без коксуващи се въглища неизбежно трупа загуби поради високата себестойност на продукцията. Транспортирането на въглища и руда с влакове е твърде скъпо, а и закупените заради тежките товарни влакове на Кремиковци отмъщения на Чаушеску серия 46 съсипаха Подбалканската линия.
отговор Сигнализирай
16
опетков
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонимен Нинова, както и вие бъркате БДЖ със железопътната инфраструктура. Тя е отделно нещо, което се нарича НКЖИ. А защо нашето БДЖ е толкова скапано? Защото цените на билетите са много ниски. И държавата дава само някакви си 10 милиона за социалната и функция, демек да вози бедните. При соца влаковете бяха пълни, защото народът беше беден и нямаше коли. Сега има и конкуренция от бусовете. Решението е да се вдигат тол таксите и цените на билетите.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Нинова забрави,че допреди две години пристанищния терминал Балчик беше собственост на Техноимпекс и изнасяше житото и слънчогледа на Добруджа през него.То бива бива дебелоочие ама тва вече е измама.Има ли още кой да им вярва?
отговор Сигнализирай
14
Край
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
България ще направи магистралите си и 2-5 г. след това със забраната на двг колите реално ще станат излишни.при ел. транспорт бъдещето е на железниците.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Златни мини може
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Импексова пак се появи
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Сертификатът на Импексова е ЧЕРВЕН.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
БДЖ работи на перманентна загуба и трябва ние с нашите данъци да плащаме колосални суми. БДЖ е живия пример колко лош стопанин е държавата. Единствения шанс на това дружество да се модернизира и да излезе на печалба е да се приватизира! Същото важи в пълна сила и за всички летища и пристанища.
отговор Сигнализирай
Новини