IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Магистрала "Люлин" готова до май 2011


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Родшилд
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Благодарим ти вожде!!!Ама,кажи ми като как се копува банка?Не стига,че си отнесоха магистралите в къщи,ами са некадърни поне една банка да си вдигнат.
отговор Сигнализирай
49
Колт
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Бобчо, много ком. издания четеш :). Айде сега аз да те светна за няколко неща: Първо тук далеч не е данъчен рай. Това е само на хартия, да не говорим, че освен нисък корпоративен данък за инвестиции са необходими и мн. други неща. Няма да се впускам в подробности, само ще отбележа, че за последната година тук инвестиции няма. Не ме разбирай грешно, не само Тиквата е виновна за това, а и всички предишни. Това, че имаш най-евтината работна ръка далеч не е нещо за хвалене, просто показва пътя по който многото мераклии да ни спасяват ни водят - т.е. пътя на Индия и др. диви азиатски страни, а не на Европа. От изграждането на инфраструктура има полза, само ако знаеш как да я използваш. В нашия случай резултатът от наливането на пари в магистрали е, че турските и китайските стоки стават още по-конкурентноспособни, а разходите за изграждане и подръжка на тези инфраструктури остават единствено и само за наша сметка и ни гърбят с още по-високи данъци и такси. Доказателството - ние така или иначе нямаме производство, така че нямаме какво да транспортираме, а миналата година, когато за първи път беше направен опит за пазарно ориентиране на ползването на магистрали (не беше от Тиквата) просто Турция ни скръцна със зъби и предвиденото увеличение на тарифите много бързо беше забравено. Така че вместо да четеш комунистически издания като 24 часа вземи да прочетеш някоя книжка по макроикономика.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
ББ с добрите си дела ще накара всички плювачи да се срамуват от себе си. Защото за първи път имаме истински премиер, а не партийно чучало на конци, които дърпаха офицерите от ДС, както беше досега и премиери, и президенти, и министри, и депутати, и всякакви лапачи на отговорна работа в държавата бяха все свързани със службите, а някои бяха и бивши агенти на ДС. Висшите офицери от ДС и висшия парт. елит на БКП/БСП управляваха до момента. Това ДПС, СДС, НДСВ, РЗС, БЗНС-тата, са създадени от служ
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
naisah komentar ve4e na tri puti,i trite puti nqma i minuta i nqkoi glasuva.opredeleno zaslujavate nadnicite:)SERGO plashtai plashtai mom4etata ba4kat qko zaslujavat:))vij kAK SE PISHE I GLASUVA TUKA NQMA SPIRANE
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Конкретно? Пряк ефект и оценка на ефекта. Посочи такъв и на колко го оценяваш. Конкретно казах! Свободни съчинения няма да чета.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
дреме ми на шалтера за магистрала Люлин народа умираааа
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
БОИКО ПЪТНОСТРОИТЕЛНИА РАБОТНИК,ХАХАХА
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
bravo BOBI,EDIN NORMALEN 4OVEK DA MISLI KAKTO TRQBVA.GARANCIA IMASH NAD SREDNO OBRA4OVANIE:)))no e normalno pove4eto hora da mislqt po drg na4in,umnite otdavna gi nqma v BG
отговор Сигнализирай
42
39
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Убеден ли си? Айде да ми кажеш как става тоя номер, щото аз мутрите така или иначе не ги долюбвам, ама ако има вариант да съчетая полезното с доходоносното ще се активизирам :)
отговор Сигнализирай
41
Боби
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Сега ще ти кажа приноса на магистралата.Първото и най-важното нещо спасените животи от катастрофи.После инвеститора иска да имаме ниски данъци в България те са едни от най-ниските в Европа дори вчера в 24 часа пиаха,че сме обявени за данъчен рай.После ниско заплащане в България това го има.Добро ГП намираме се на кръстопът.После да имаме добра инфраструктура тоест бързо лесно и евтино да си транспортира стоките е без магистрали няма как да стане,В момента със строежа и ремонта на пристаищата се
отговор Сигнализирай
Новини