IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Караме трошките на Европа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

78
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
до 75прочети постове 55 и 60 и ще ти се проясни
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Напълно съм съгласен.Обаче сравняваш дизел с метан.Ясно е че метана е по екологичен от бензина и дизела,но я сравни стара с нова метанова кола и стар с нов дизел.Новите коли имат много недостатъци пред старите но екологичноста не е един от тях.
отговор Сигнализирай
76
пешо
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Купуването на нова кола в България си е жив секс.Първо те почват застрахователите,после тея от оторизираните сервизи ти продават масла и филтри на троини цени и така сексът е пълен.Стара кола няма ако е добре подържана ,просто трябва строг технически контрол.А на алчните вносители на нови коли маи им трябват много спешно пари
отговор Сигнализирай
75
някой
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Дянков, Дянков, горкият министър, както винаги изостава с материала, както винаги е недоразбрал и недочул, все трябва да му се обяснява ...Не е необходимо вече да се въвеждат облекчения за закупуване на нови коли.Дянков, Дянков, вече стана необходимо да мислиш за въвеждане на облекчения за закупуване на СТАРИ коли, новите вече никой няма да ги купува. С изключение на шепа червени велможи които и без това нямат нужда от облекчения, колкото струват, толкова ще си платят!
отговор Сигнализирай
74
до 70
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
То това голямо износванеееее на 6-м. на преглед да не е такси , това че е ударена отзад ми навява мисълта ,че някой не е могъл да се спре навреме,,,
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Един катализатор си променя параметрите горе долу на 150--200 хил км. и от там нататъка трябва да спреш колата защото няма да можеш да минеш прегледа,,,,дори да смениш катализатора с чисто нов тя после, пак ще го затлачи ...
отговор Сигнализирай
72
Копач
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Аз пък си карам 32-годишния копач aka Москвич 2140 и си свиркам. 22лв данък, малко повече гори от новите коли, но все пак е ръшън, тъй че му е позволено.
отговор Сигнализирай
71
анонимен
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
и вие ли си мислите същото което и аз? усещате ли политиката на вносителите на нови автомобили у нас...и тя като че ли сега започва и той е в дългосрочен план...и защо трябва да бъда длъжен да си купя нов автомобил при положение че имам стар който също ми върши работа...виж когато започнем да получаваме европейски заплати не бих се и замислил...и ще си закупя веднага нов...ноооооо..не и сега...
отговор Сигнализирай
70
паце
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Прав си! Има нови Ферарита, зето замърдяват повече от стар Голф. Мога да се гордея със запазената си русска бракма, защото е като нова и двигателя тиктака. Гаражно прасе е и първа употреба. А на газ е перфект. Направо ми капна мехлем на душата, когато един комп. специалист, слезе от Голфа си и каза: Блазе ти! Едно такова ми трябва - струва колкото мигача ми. Кеф! А и е първа употреба - познато конче. Зависи и колко я караш колата?
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
до 60 нама гниене - през 6 месеца е на преглед и има скъпа подръжка не е много икономична , но има хубав дизаин ......малко леко е чукната отзад ...но там и е чара
отговор Сигнализирай
Новини