IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Шефът на БДЖ: Имам готовност, но не съм подал оставка


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
ПЕНЧО ПОПОВ
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ЖЕПЕЕЦА Е ПРАВ!ДО ВСЕКИ УПРАВИТЕЛ ИЛИ ДИРЕКТОР ИМА СЪУПРАВИТЕЛ ОТ ПАРТИЯ "ГЕРБ"ОБАЧЕ НЯМА ЖЕЛЕЗНИЧАРИ Е САМО ТРАНСПОРТНИ РАБОТНИЦИ-ТЕЖКО НА ПЪТНИЦИТЕ!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А що не казваш за задграничните им командировки от които за държавата няма никаква файда?
отговор Сигнализирай
28
Жепеец
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не Пенчо управлява БДЖ, а Владимиров, който хабер си няма от железница. Заедно с няколко случайници, дето се имт за велики икономисти и юристи, а са гола вода. Днеска Владимиров каза, че няма да се дават пари за ремонти, за да има за заплати. Ами нали са търговско дружество, не си ли вадят заплатите с превоз. Или са свикнали само да харчат държавната субсидия, нашите пари. Вижте им лъскавите коли, вижте им раздутата администрация, а уволняват работници по ремонта и машинисти.
отговор Сигнализирай
27
ива
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
и другото което е този които подписва неможе да обикаля по 20 влака на ден и да проверява всяко болче дали е завито по простата причина че нито някои му осигурява превоз за това нито някои му плаща за това че стои на работа до 8 вечерта и преглежда бумащини просто държавата ни е такава и тя никога няма да се оправи и всеки ден ще стават катастрофи ще се стрелят хора и ще се блъскат влакове
отговор Сигнализирай
26
ива
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
така като гледам никои от коментиращите не е наясно как стоят нещата в БДЖ иначе жсеки обвинява без да разбира първо никои неможе да обвини работниците или този които е подписал защото в нашата държава няма нищо реално всичко е на базата на "квото каже шефа" аи кайете ми ся тоя дет го е подписал кво е виновен при положение че шефа казва "тоя влат тръгва утре" аи кажете сега кои е тоя дето ще си загуби работата и ще спори с шефа
отговор Сигнализирай
25
наблюдател
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
А така няма да подаваш досега само 9 души да има няма изгорели нека да умрат поне 200 -300 я глей ко става у индия
отговор Сигнализирай
24
Знаещ
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Уж много разбираш, но не са ти ясни някои неща. Да се беше позагледал в серията на вагоните преди да пишеш за скороста с която се е движил влака. Те не са 63- серия. В междугаривто се е движил или с 90 или с 130 км/ ч в зависимост дали е имало вагон с калодки или не. И защо според теб след като има ограничение на скороста 80 км/ч на влизане в гарата, влака се е движил по-бавно?
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какво е това "бих", "трябва" и т.н. Взимай си снимките на баба си от бюрото и се изнасяй. Така става навсякъде по света, тука нещо по-специално ли е? Че в тия държавни фирми някой като пусне корени после трябва да го "копаят" 100 човека...
отговор Сигнализирай
22
анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
смях през сълзи - "ако се докаже организационна вина, че не сме си свършили работата по организационни причини и т. н., може да се говори за оставка" Родино люба - Т Ъ Г А!
отговор Сигнализирай
21
1234
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ха-ха-ха. Влакът се разпаднал, обаче бил идеален и безопасен по документи. Типичен пример за нашата администрация - всичко е идеално по документи. Държавата и тя така - по документи е наред, ама в реалността...се разпада. А пък шефа на БДЖ бил в готовност за оставка??? Оставката или сам си я подаваш и няма готовност, другото е шут в дебелия *** от пожарникаря-слънце. Жалка работа!
отговор Сигнализирай
Новини