IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Без колан на задната седалка води до 300 жертви годишно


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
експерт
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Карам си жигулката, но съм карал и БМВ 318 i и разликата се усеща? При бавареца, имаш чувството, че и с 200 да караш, нищо няма да ти се случи. Но не винаги е така и вдлъбнатите изометрично ламарини на тоя червен тигър на снимката го доказват. Човек трябва да усеща самият път, а не само да кара по скоростомер и знаците! Да е така, все едно върви пеша по пътя, тогава усеща реалното земно притегляне и инерционните странични моменти при завиване. Иначе просто стои като в кутия и натиска ***?
отговор Сигнализирай
12
Ганчев
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
На *** му дай да философства...Слагайте си коланите, но умувайте много, факт е, че тези които за без колан на задната седалка при катастрофа убиват тези, които са на предната седалка и себе си, или изхвъчат и колата ги затиска. Само една малцина оцеляват при пътен инцидент ако пътуват без колан.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
"Голяма част от загиналите са на възраст от 18 до 64 години"-еми това опхваща 99% от хората които карат кола. Реченицата направо кърти :)
отговор Сигнализирай
10
експерт
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Правс и и е факт, че всякакви причини могат да ни пратят в катастрофата? не зная защо, но не вярвам на факта, че липсата на задни седалки е фаталната? Мисля че фатално е отпускането на шофьора и предоверяването му на колата. А често и факта, че стабилността и обезопасеността на новите автомобили, създават чувството на недосегаемост. А това е измамно, защото природните закони са си факт, защото пътищата не са идеални, защото самият човек може дас е отпусне, а и колата може да получи повреда?
отговор Сигнализирай
9
електорат
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
ПРИЧИНАТА Е ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРИЙСТВО, НЕНАКАЗУЕМОСТТА, ЛОШИТЕ ПЪТИЩА И НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО КОРУПЦИЯТА!!!!
отговор Сигнализирай
8
Ъъъ, моля ?
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Този как е станал председател на Българската асоциация на застрахованите и пострадали при катастрофи, след като не е завършил 7-ми клас ? То там някъде се учи в какво се мери ускорение.
отговор Сигнализирай
7
Азъ
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Егати и спекулацията!!!Винаги шофьора и пътниците са виновни.Аланкоолу,не можем всички да караме танкове,дегизирани като джип!!!ОПРАВЕТЕ УСЛОВИЯТА по пътищата,пък после вменявайте вина!!!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
"При скорост от 80 км в час тялото на човек придобива ускорение, равно на тон и половина", коментира Владимир Тодоров, председател на Българската асоциация на застрахованите и пострадали при катастрофи "Ако другарят Тодоров беше ходил на училище, щеше да занае, че ускорението на едно тяло, движещо се с постоянна скорост, е равно на нула. По-късно можеше да научи и мерната единица за ускорение, но в България от знания няма как да правиш пари. По-лесно е да си шеф на някаква асоциация и да даваш
отговор Сигнализирай
5
Кинематик
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Въпросния Тодоров ЛЪЖЕ !!! Няма такава статистика, която да подкрепя думите му, че точно това е причината за смъртта. Напоследък, всеки дрънка какво си иска в стремеж да прокара закон, който да облагодетелства бизнеса му.
отговор Сигнализирай
4
_/>
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
В България винаги е виновен потърпевшият!
отговор Сигнализирай
Новини