IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шофьорът на "Пасат"-а с акт за удара с кортежа на НСО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

129
Genata
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Чл. 20. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Този закон докато го има всички сме виновни!
отговор Сигнализирай
128
Смешници
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Гледайки снимките е ясно:Пасата влиза с ляв завой, БМВ-то на ония не кара напално в неговото дясно платно, влиза с десен завой-вижда насрещната кола и свива леко в дясно да предотврати челния удар и леко косо забърсва нашия човек в лявата му предна част.
отговор Сигнализирай
127
Независим експерт
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Независимостта не независимите експерти е относително понятие и зависи от това кой ще плати повече.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Националната служба за охрана (НСО) е юридическо лице на бюджетна издръжка и представлява специализиран военизиран държавен орган, подчинен на президента на Република България. Тя осигурява охрана, специализиран транспорт и пропускателен режим на граждани, заемащи или заемали определени висши държавни постове, членове на семействата им, чуждестранни гости с особена важност за страната и др. НСО е правоприемник на Управление за безопасност и охрана (УБО) - подразделение на Държавна сигурност.
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 14
На всички стана ясно, че джигита с Пасат-а е виновен, но продължават да лаят и плюят. Ето за това няма да се оправим - вместо да работите и да правите БВП, лаетя и плюете останалите. Не можа Сталин да ви каже на вас...
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
123 - Особенно интересна е алинея 2, нали - 2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
отговор Сигнализирай
123
вили
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Нямат срам , нямат свян, горят човека за да угодничат.Ментараджии.
отговор Сигнализирай
122
77777
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Нормалните шофьори може би щяха да имат време да реагират, ако джигитите от НСО спазваха Закона за движение по пътищата и се движеха с разрешената скорост. Не може да се вменява като вина на някого нещо, за което той разбира части от секундата преди да се ударят. Оказва се обаче, че в България може, но така е при демокрацията.
отговор Сигнализирай
121
чети и после лай!
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Чл. 92 (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали. (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
отговор Сигнализирай
120
77777
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Как карат джигитите от НСО, знаят всички, които са се срещали с тях, но тук и друго е важно - няма време за реакция. За някакви части от секундата, примерно за 1/10 от секундата, нормалния шофьор трябва да види светлинна сигнализация, да чуе звукова сигнализация, да определи доколко може да се изнесе вдясно и доколко може да намали или да спре и т.н., а в същото време трябва и да мисли как да избегне челния удар с движещата се в неговата лента срещу него тежка кола, не пиша нарочно кола на НСО.
отговор Сигнализирай
Новини