IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Железниците стачкуват ефективно от 11 март


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
В администрацията на БДЖ е пълно с директори дето през крив макарон не са виждали нито локомотив, нито вагон.
отговор Сигнализирай
15
tconka
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
a zashto ne kajat kakva korupciq cari v BDJ i kakuv administrativen personal sushtestvyva,a posqgat na lelq pena chistachkata.
отговор Сигнализирай
14
Железничар до № 12
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Държавата има ангажименти само по отношение на Пътнически превози. Що се отнася до Товарни превози, трябва сами да си изработват приходите с дейност, а не както до сега да цоцат парите на данакоплатеца. Числеността в БДЖ Товарни превози трябва да зависи от това, какви приходи може да изработи.
отговор Сигнализирай
13
АЗ
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
И директори, началници също трябва да намалеят до максимум 10 човека а те сигурно са 100
отговор Сигнализирай
12
АЗ
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Разбирам хората работещи в БДЖ (ако може да се каже работят) вярно изкарват пари хранят семейства и други неща, но това в БДЖ работа ли е много кондуктори и всякакъв вид ненужен персонал наистина трябва да се изчисти компанията от един вид търтеи защото те не работят а взимат само пари друго което да намалят влаковете за определени гари по 50 влака на ден София Пловдив и обратно същото и за Пловдив Стара Загора, стигат 3 влака на ден Бургас София и обратно същото се отнася и за северна България
отговор Сигнализирай
11
Апис
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Държавата е ДЛЪЖНА! Навсякъде по света железния транспорт получава субсидии от държавата за да е комфотен, бърз и удобен за гражданите, които си плащат данъците. Но НЕ, тук пари се дават на ***, а ние се возим във вагони от средат на миналия век по криви релси и разстояние от 400 км, което от модерен влак със спирките се визма за по-малко от 3 часа, ние го пътуваме по 8 часа. Държавата да се намеси, защото ЖП е доста по-евтино дори от новите магистали! Искам с влак на море, не с рейс!
отговор Сигнализирай
10
железни4ар
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
да се намали драсти4но администрацията.вижте колко директори има.вместо да намаляват те се увели4ажат.
отговор Сигнализирай
9
anonimen
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
до 1 еи *** *** при един железни4ар и само стои 12 4аса без нищо да работиш ще стоиш до него без да мигниш и тогава ще разбереш.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ефективно е, да паркират два товарни влака пред парламента или да блокират с една електричка Орлов мост. Това, че няма да движат и без това празните влакове, малко хора ще ги грее..
отговор Сигнализирай
7
БДЖ, не БЖК
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Защо е сниман локомотив на БЖК (която е частна компания с приличен оборот и редновно заплащане)?! Каква е тази тенценциозност?! БДЖ са в протестна готовност, а не БЖК!!! Железопътното лоби пак се намеси!
отговор Сигнализирай
Новини