IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете в страната спряха за час


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
нещата са решени бе жепейци..отдавна са ви резнали главиците умните тикви горе..но само дето още не знаете кои точно сте..реши ли се нещо няма връщане на зад..те цяла държава и разказаха играта..та на вас ли? е..узориха се 20 години все съкращават,затварят,затриват и продават а пари все няма за нищо..и така ...нещата се повтарят..и дефакто не се развиваме а тъпчем на едно място
отговор Сигнализирай
54
Гражданин
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
На гарата бяхме 32. Толкоз. С пътуващите.
отговор Сигнализирай
53
Нина
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Пояснение за тези, които четат и коментарите:По време на управлението на тройната коалиция, на принципа 3:5:8 се "спуснаха" толкова безхаберници в управлението на БДЖ /и не само в това управление, а - НАВСЯКЪДЕ!/, че още 5 мандата на правителства няма да стигнат, за да се оправят "бакиите" на тези некадърници. За съжаление, всеки в тази държава знае, че рибата се вмирисва от главата, но продължават да я чистят от опашката...
отговор Сигнализирай
52
Нина
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Проверете господа журналисти, проверете управлението на БДЖ! Попитайте персонално кой какво работи там и за какво отговаря и хем ще се посмеете от сърце, хем ще разберете от извора, защо железниците ни са на този ХАЛ!!!
отговор Сигнализирай
51
Нина
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
БДЖ се управлява от ДВА ПЪТИ повече началници, отколкото работници! То не са пиари, то не са секретарки, говорители ... Представете си само - тридесет началника на осем спални вагона... ЦИФРОМ И СЛОВОМ - ОСЕМ СПАЛНИ ВАГОНА!?!? Какво е това - квалитетно управление или управление, което води железниците до фалит?Защо ще се съкращават чистачките и работниците? За да пътуваме в конюшни, или... И какви са техните заплати в сравнение с тези на началниците им? И то какви началници?!?! И колко...
отговор Сигнализирай
50
Нина
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
БДЖ- съвременен превод: Боже, Докарай ме Жив !!!А колко е простичко това да се случи: ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ УПРАВЛЯВАЩИТЕ БДЖ:ДАМИ И ГОСПОДА - НЕ ПИПАЙТЕ РАБОТНИЦИТЕ - ТЕ СА СИГУРНОСТТА НА КОМПАНИЯТА!Просто съкратете управляващите тази компания, които умишлено я водят до фалит... Ние сме държавата, в която 2/3 от всяка компания /предприятие/ са управляващи - безхаберни в повечето случаи чиновници, които с некомпетентността си "прецакват" компанията /предприятието/!
отговор Сигнализирай
49

преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
За сегашната ситуация в БДЖ са виновни КОМУНИСТИТЕ!!Те затвориха Кремиковци,техни хора обраха комбината и станаха милионери!!А само коксовата батерия преработваше по един влак с въглища дневно!Затова жепейците да ходят на Позитано-там е разковничето на проблема!
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
47 ама нали Боко прави магистрали като въведат и такса за тях, ако няма тирове ще има загуби.
отговор Сигнализирай
47
Реалист
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Да задължат транзитните товари да се качват на влакове. Таман няма турските тираджии да ни избиват по пътищата, а и за всички ще има. Само че, трябва адекватни решения и политика.
отговор Сигнализирай
46
кой си ти ?
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Кой си ти да казваш да се затварят железниците?Някое кухо мозъче?Та това че е най-евтиния и екологичен транспорт!Това че целенасочено се съсипва е държавна политика!С две ръце подкрепям железничарите!По света се чудят как да инвестират в тях-а тук как да ги съсипват!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини