IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

170 млн. евро похарчени за Дунав мост 2


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
е
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Всяка страна се бори за по-дълго трасе от международните пътища да минава през нейна територия. Защото преминаващите оставят пари за гориво, храна, хотели. Имаше време когато румънците не искаха и да чуят за мост при Видин. Те казваха, че ще направят огромен фериботен терминал при Констанца и да поемат голяма част от потока Босфор-Европа. Така пътят ще прекосява цяла Румъния. ЕС категорично отказа, защото Истанбул-Видин е най-краткият път. Това пък е най-доброто за България, понеже прекосява страната по диагонал - най-дългото разстояние. А, това, че в тая част на страната няма изградена инфраструктура, си е наш проблем. Тя оскъпява проекта за нас. Но от моста печели България, печели и ЕС. Губи само Румъния.
отговор Сигнализирай
29
До 17
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
Кмета на Видин е червен и винаги е бил червен, Видин е един от червените бастиони ! Лъжец !
отговор Сигнализирай
28
Mats
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
За това респект за МРРБ в момента и волята на сегашните управляващи порочните търгове за такива стратегически инфраструктурни обекти да имат ясни правила и предел на евентуално оскъпяване. Магистрала Люлин и този мост са типичните примери за това как политици работят срещу интереса на родината и изцяло в полза на своя джоб. И пак казвам ... ВИДИН ИСКА Д-Р ЦЕНОВ (бившия кмет) НА БЕСИЛОТО!!!
отговор Сигнализирай
27
Mats
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
За оскъпяването са виновни изцяло предишните 2 правителства и най-вече тристранката. Още като се подписваше договора беше ясно, че парите няма да стигнат , но го претупаха за да не се забави допълнително строежа заради евентуални дела от страна на испанците като кандидата с най-ниска оферта. Ако се беше забавило началото на строежа с още малко сега нямаше да има 70 млн евра по ИСПА. А бившия кмет на Видин ако питате гражданите на града е за разстрел, заради далаверите с имотите по-трасето.Смърт!
отговор Сигнализирай
26
Българин
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 20 - коя е вярната бюлетина?
отговор Сигнализирай
25
Mats
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
И тука гледам некви капацитети дето Бойко им виновен за моста :) Ще припадна от смях.Този мост е жизненоважен за северозапада, а на румънците им е през к... Плюс това на румънска територия трябва да се похарчат огромни средства за да свържат това съоръжение с Е79 и да приведат този печално известен международен път в нещо като такова. Ако нашата държава не беше поела по-голямото бреме никога нямаше да има Дунав мост 2.
отговор Сигнализирай
24
Бай Ристо
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Там далаверите са огромни. По фактури са купували торба цимент за 15 евро, при положение, че най-близкия завод продава на 9 лева...Усвояват се пари дет се вика....Дунав- мост ще има, но оскъпяването ще е над 300% от първоначалното- само дето това никъде не го пише, за да не пострадат някой рейтинги...
отговор Сигнализирай
23
До 21
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Ние финансираме моста и инфрата от наша страна, а румънците само инфрата от тяхна страна. Румънците хич не им се ще моста, щот искат да обикаляме по сокаците около Букурещ, без оглед на това че от там се пътува мъчно, бавно и скъпо.Моста си е баш на най-доброто место. Пътя от татък до Тимиш е почти приключен и така Румъния се минава за около 6ч до Сегед, а не 12 както е през Букурещ.
отговор Сигнализирай
22
Миро
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
20 , ама Румъния нямат нужда от този мост.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Моля някой да ми обясни защо мост ,който свързва две държави се финансира така непропорционално от двете-226 млн.срещу 48 млн.
отговор Сигнализирай
Новини