IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Операция след операция претърпяват оцелелите пътници


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Ти явно изобщо не си в час , обаче вички са компетентни , ела направи днес 2 курса до Бургас и тогава ще те питам , отстрани всеки да дава мнения е лесно
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Лили повечето собственици на транспортни фирми дори не знаят как работи двигател, повечето от тях са бивши партийни секретари на някой ДАП..
отговор Сигнализирай
14
Лилито
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Може, аз не разбирам. По нова тв. в предаването на Милен Цветков имаше двама собственици на транспортни фирми, забравих имената, те обасниха това, което написах.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
ЛИли, бъркаш, автобуса е закупен през 2005 или 2006 та от Балкан-Стар! На автобусите им се обновява салона - седалки, климатици ТВ, ***, кафе автомат. Те нямат шаси, конструкцията им се нарича "самоносеща"! Шаси при автобусите не се употребява от 40 години (като изключим няколко турски или соц. недоразумения)
отговор Сигнализирай
12
Лилито
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Доколкото разбрах, автобуса е обновяван в Турция. Тоест на старо шаси е надградено така наречено купе, което е доста по-тежко , отколкото шасито е можело да издържи. Направили са от старо уж по-модерно, но резултата е налице за голямо съжаление. Дано собственика понесе цялата отговорност , затова че си е спестил парите за нов автобус, като от два стари е направил един и така е застрашил живота на толкова много хора! Бог да прости починалите и да помага на ранените и близките на лекарите също!
отговор Сигнализирай
11
до 8
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Трябва да са заедно в пандиза, той много добре знае какво кара - не е от вчера във фирмата! Луфтовете по разбито окачване се усещат докато тръгнеш, износените гуми се виждат още преди да тръгнеш... впрочем спукана задна гума на автобуса не води до такива последици - все пак е с двойни гуми за да изгуби управление трябва да гръмнат и двете - това става при претоварени камиони, но не и при автобус - освен ако не нацели някое желязо или дъска с пирони по асвалта
отговор Сигнализирай
10
do 3
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Обвинен не значи осъден! Дори и дело може да няма - всичко зависи от автотехническите експертизи
отговор Сигнализирай
9
aaaa
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
sega i doktorite li se prerabotihaaaaa......zor gueeeem,a
отговор Сигнализирай
8
до № 2
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
не усещате ли, че само си пишете глупости. помислете де. всички сме собственици на возила. как минавате на преглед. да не би като в Герамания и Швеция. той ли трябва да гние, или тези които му разрешават да експлоатира такъв автобус.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
nqma kak pros narod da jivee kato umen ........haide priznaite go
отговор Сигнализирай
Новини