IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нямало договор за наем на автобуса убиец


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

71
до 71
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Пишеш ми работи които ми са ясни ,аз сьм в кухнята еи тука трябва да има СРС-та иначе за подписите и печатите и споделените отговорности.....
отговор Сигнализирай
70
до 70
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Едиснтвено виновни са тези които си слагат подписа все едно пишат резултат на на белот! ТЯХНА работа е да да установяват нарушенията и да сигнализират ръководството, Споделена отговорност на шофьора е когато знае че автобуса не е виждал сервиз но си слага подписа че го приема "техн. изправен", споделя я с този които се е подписал че му го предал в изправност. Техн. директор носи отговорност че не им е упражнил контрол! Именно за тези неща тези хора вземат заплати. А собственика за това им ги плаща - за да не се занимава и да не носи отговорност той! Така че и грам съжаление и милост нямам към тях! Ако няма подписи и печати от механик, фелдешер (лекар), КТП, шофьор, ако фирмата няма длъжностно лице отговарящо за техн.състояние на автопарк - единствено тогава собственик, директор, управител може да носи отговорност че не са осигурени!
отговор Сигнализирай
69
До 68
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Много добре знам ,че носят отговорност ,но ми кажи при откриването и започване на работното време по лист извьршвали се наистина проверка от лицата отговорни за това на превозното средство и на водача ако се опитам да гадая ще кажа --да фиктивна проверка се извьршва и ако не сьм прав тези истории нямаше да ги има и ако са малко са благодарение на професионализма на шофьорите а не на заради грижите на превозвачите естествено е ,че си има и сьвестни превозвачи то неможе човек да плюе наред...
отговор Сигнализирай
68
До 66
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не става вьпрос за кола с разбита предница с износени гуми и без спирачки ти преиначаваш нещата като типичен бюрократ даяджия--- вьпроса е в това че вкарването на изключително висок стандарт на емисии шум и др не толкова опасни за практическото безопасно управление на автомобила не са по джоба на бьлгарина ---не си мисли че хората не са чували за мерцедес и за това се насочват кьм автомобили втора употреба....няма толкова прости хора..
отговор Сигнализирай
67
До 60
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Превозвача носи отговорност и сега! Има си служители на фирмата със съответните отговорности вменени от длъжностни характеристики. Пътен лист е официален документ и които си слага подписи и печати там - си носи отговорност! Същото е с протокола за техн. преглед! Има поне 4 човека от фирмата, 1 от автогарата от която е тръгнал, и 3ма от пункта за ГТП на които е минал автобуса който носят отговорност за техническо състояние, за медицинско състояние на шофьора и др.
отговор Сигнализирай
66
до 65
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Тоя резак е плащал заплата на технически директор на които точно това му е ресора. Технически директор на транспортна фирма, както и "началник транспорт" или сходни длъжности се заемат след положен изпит в министерство на транспорта. Отговорност за техн. състояние на автобуса носи той, носи и КТП, носи и механика извършил предпътния преглед (дори и да няма преглед има подпис на човек които носи отговорността).
отговор Сигнализирай
65
до 60
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
За старите коли - нека се чудят как да минават прегледи. Излизайки на пътя с неизправна кола застрашаваш живота, здравето и имуществото на останалите участници в движението . Ако ГТП се извършваха реално, а не фиктивно, пътищата ни щяха да са доста по-сигурни и спокойни.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Правиш фирма криеш се зад нея и толкоз!!!Като си изгубиш лиценза отваряш друга и пак и пак ... А отговорност нулева ????В затвора този турчак миризлив!!!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
дупката е причина за катастрофата,следователно виновно е правителството
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Аз не се учудвам че фирмата е имала актове ,защото ако един пловдивски даяджия спре кортежа на Боико ще им напише 50 акта за такива глупости ,че наи накрая ще имсе наложи да раберат за какво става дума на пьтя --- тея законотворци знаят ли че багажника ми е пьлно с документи и всеки е с различен срок и свят ми се е завил от бюрокрация изпити психота ,какви ли не е документи за апарати и стикери залепени кьде ли нее и тея досадници на всеки километьр и вьв всеки град ми ги искат всичко за провер
отговор Сигнализирай
Новини