IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Без горива от "Лукойл", Танов запечатва тръбата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

340
до 340
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Как ще откажат, като са на ЛукОил, а Златев е регионален търговски представител за Балканите:)
отговор Сигнализирай
339
смяяях
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
336, не говори глупости бе ;) един измервател слагаш в началото , т.е. на входа на склада и един, на края демек на изхода...какво влиза и какво излиза в склада...разклонения...ръкави..съединения....няма никва значка.. за нас е важно... колко влиза и респективно колко излиза от склада...къде отива... все ние тая!
отговор Сигнализирай
338
до 335
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Голям оптимист си, нали които внася трябва да има данъчен склад - кой има достатъчно големи данъчни складове - Златев и Събев, другите имат малък капацитет и покриват отделни райони! Така че е добре дошло за Златев и Събев сегашното положение - хем които има връзки на митницата ще прави още по голяма гуша!
отговор Сигнализирай
337
до 331
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ще внася Златев, ако му отпуснат обаче. Сърбия и Турция директно може да откажат, Румъния - според зависи. Има една поговорка - *Кой каквото сам си направи, никой не може да му го направи*... Лошо е, когато нещата се правят на инат /говоря по принцип/.
отговор Сигнализирай
336
до 337
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нищо няма да оскъпи, просто ще ментят още по яко на митницата!
отговор Сигнализирай
335
до 334
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всички рафинерии на ЛукОил на Балканите работят със 75% годишен капацитет, сега просто ще ги натоварят повече, освен това ще се внася и с танкери от руските рафинерии от където е още по евтино, през терминала на Петрол във Варна - нека и Събев захлеби малко!
отговор Сигнализирай
334
еxtr3m1st
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Освен това, имай предвид: ако почне да внася от Румъния, Турция и т.н. това ще оскъпи допълнително продукцията му, а какъв по удобен момент от този за конкуренцията да го изрита от пазара...истината според мен е следната: Б.Б. макар и да изглежда мн ***, всъщност изобщо не е такъв...
отговор Сигнализирай
333
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Проблема е че има изискване да няма въздушки, дренажи по тръбите всички флацови съединения да с митническа пломба, по отклоненията също да има измерители - обвръзките по инсталациите са необятни, няма един човек да ги знае всичките, някои са правени аварийно и ги няма в плановете. Иначе на резервоарите никакъв проблем - ще се сложат за 2 месеца най много. Проблема са другите изисквания.
отговор Сигнализирай
332
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Браво ТАНОВ, сега вносителите на горива да засилят вноса и всичко ще се оправи, дори се очаква и спад в цените. Стига този монопол ЛУКОЙЛ'' и Другаря ЗЛАТЕВ са определяли цената на горивата. Дянков го каза: ИМА ДОСТАТЪЧНО ЛИЦЕНЗИРАНИ ВНОСИТЕЛИ НА ГОРИВА ОКОЛО 460, ТАКА ЧЕ ВСИЧКО ЩЕ Е НАРЕД".
отговор Сигнализирай
331
extr3m1st
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
331 мхм хубав вариант, но не отчиташ факта, че рафинериите в съседните страни имат определен капацитет, а също и дългосрочни уговорки и договори за доставки и следователно, едва ли ще могат да покриват количествата, който лукойл произвежда и продава /легално и нелегално в страната/ и следователно ще им намалеят драстично печалбите от България...
отговор Сигнализирай
Новини