IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Българинът не е готов да кара бързи коли по бързи пътища"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

120
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Не бих казал, че като има повече магистрали жертвите ще са повече напротив. Точно обратното. А и на магистрала най-лесно се контролира скоростта с камери - 5-10 камери от София до Бургас и няма да има за къде да засилваш над 150. На магистрала големите катастрофи са от автобуси и тирове. За съжаления нашите са само 2 лентови и не може да се обособи отделна лента за тежки ПС. Иначе обучението освен някой друг съвет няма как да помогне да си усещаш колата и каква е ситуацията(сняг, дъжд)
отговор Сигнализирай
119
нона
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
A добър ден,открита е топлата вода и колелото едновременнооооо
отговор Сигнализирай
118
Шофер
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Някой знае ли на кого са два черни мерцедеса и двата с регистрация А 3333 и различни букви?? Мамицата му ще .. на тоя, ако разбера - кой е!!!!
отговор Сигнализирай
117
Maraba
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
до 123Искренно ме разсмя!От такива спецове сме цъфнали като шопска тиква!Ще излетиш на магистрала ,ама ако си с ферари с 200.Да си чувал за разчет на тангентата при пътното строителство?
отговор Сигнализирай
116
Do 123
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Не е проблем как се влиза във вираж, а какви са виражите по нешите "магистрали". Проблема не е в новите бързи коли, а в старите и дори новите лошо проектирани пътища и трошките на стара купени от Европа. Като се качиш на една нова кола с всички истеми за сигурност и асистенти, трябва наистина да правиш големи идиотщини че да я изпуснеш от пътя. Срещу тия *** трябва да работят куките. А авто парка по добре да се поднови с нови и сигурни коли. а не с трошки на по 10г и двигатели по 200к.с.
отговор Сигнализирай
115
mrazq_da_mrazq
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Ама, че велика глупост чух... ние не сме готови изобщо да караме, съдейки по ежедневните новини. А иначе какво значи 120км/ч повечето лапетий са усещали тази скорост, много преди изобщо да са взели книжка!
отговор Сигнализирай
114
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
На кое викате "магистрала", че нещо ми се губи това понятие в България!
отговор Сигнализирай
113
1
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Всичко това е неизбежно. Не могат да се прескачат естествените закони на развитието. Нормалните държави развиват капиталистическо общество вече 300 години и още имат проблеми. У нас за 60 г. три пъти се сменя социалната база и то драстично. Няма как да се промени мисленето, морала и възпитанието толкова бързо. Чакат ни още дивотии от всякакъв характер.
отговор Сигнализирай
112
Егати
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Статията е ПЪЛНА ГЛУПОСТ. Колко от катастрофите в момента стават по магистралите и колко по другите пътища ? Основната причина за катастрофите са неправилните изпреварвания. Най-често на някой камион/бричка, каращ с 50 на междуградски път, направил колона, някой *** се изнервил и изскочил. Насрещното е най-опасно. По магистралите повечето карат със 110, рядко кара някой със 130, колкото е ограничението. И тук-там някой състезател, разбира се. Но основната причина са челните сблъсъци.
отговор Сигнализирай
111
Ристо Мотористо
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Българинът не е готов за нищо, иска да си седи в кочинката и да мисли само за ядене. Сега ББ ще е винавен че строи магистрали, и народа ще се изтрепе хахахахах
отговор Сигнализирай
Новини