IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Българинът не е готов да кара бързи коли по бързи пътища"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

170
анкета
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ако трябва да ви съобщят добра и лоша новина,коя новина предпочитате да научите първо ?добрата +лошата -
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Че то у България па едни магистрали та нема кой да ги види!
отговор Сигнализирай
168
...
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
както не съм карала по магистрала на курсовете така карах от англия до румъния само по магистрали без проблеми...и то чужда кола с десен волан....по-проблемо ми се струва да караш по двулентов път,каквито са повечето у нас, както и нощно каране, както и каране при лоши условия, примерно дъжд....щото забелязвам че има доста хора, които при мокра настилка или при мъгла карат със същата скорост, което си е опасно,не съобразяват че пътя е хлъзгав и в крайна сметка паркират на покрива си край пътя...
отговор Сигнализирай
167
Бате Ачо
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Браво, хайде да върнем макадама и паветата от преди и да си караме с впрегатни животни. А каква е разликата между магистрала и обикновен крайградски път. На магистралата никой не те кара да дигаш максималната и със 100 може да си караш. А да не забравяме че докато се натрупа опит те вее вятъра и със 70 като караш, но се свиква.
отговор Сигнализирай
166
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Българинът е твърде издразнен от малките пътища, които тук пробутваме за първокласни. Пример от това лято. По магистралата - песен, не е до болка натоварено, няма километрични задръствания, хубав път. Отсечката Сливен - Карнобат - ад на земята. 2 ленти. Пъплещи коли. Безброй, безкрай, безчет много ***, които не им се чака и правят рискови изпреварвания. Заради една гъска, която ни изпревари, трябваше да се забием извън пътя, за да не я отнесе човека в насрещното. Изпреварва без мигач. ЦИРК!
отговор Сигнализирай
165
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
В началото не трябва да имаш самочувствие и трябва да караш като ***.Чак след години като се почувстваш поне малко сигурен може да караш бързо,но според ограниченията.
отговор Сигнализирай
164
не съм шофьор
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Не от всяко дърво става *** . А именно това е проблема, всички са се втрунали да изкарват книжки и да имат коли, къде от необходимост, къде от просто защото всички имат!
отговор Сигнализирай
163
до 178 от хмм
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Именно де, тогава си имаше законно в курса доста повече часове за шофиране отколкото сега и самите инструктори си подбираха силните ученици а другите просто им казваха че не стават. В момента всичко си е бизнес ...
отговор Сигнализирай
162
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
по мое време в колата се возехме 3ма курсисти, един кара, двама гледат от задната седалка, през 15-20 мин се сменят. Заниманието обаче се броеше за пълен час кормуване, нищо че 2/3 от него минават в гледане.
отговор Сигнализирай
161
до 176
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
и какво като има извънградско? Съдейки по себе си, извънградското беше най-лесната част от курсовете, но определено не бях шофьор когато си взех книжката. Защото едва се оправях в града и правих глупости още доста време след това.Не става дума за паркирани и да одереш някой калник ... за предимства и престрояване ми е думата, което няма как да научиш с настоящата система на обучение - трябва личен опит а часовете са прекалено малко
отговор Сигнализирай
Новини