IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

И днес продължава стачката в БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

148
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
"Реформата" трябва да почне с масови уволнения в Народно събрание, Министерски съвет, Софийски градски транспорт, ТЕЦ-София, дирекциите на БДЖ и чак тогава ако има още загуби да продължи с уволнения на работници от БДЖ. Гарантирано че бюджетът ще излезе на плюс и няма да има нужда да се уволняват работниците на БДЖ, които и без това са самона 500 лв. заплата. Щом е "криза" или "военно положение", нека всички българи да поемат товара, а не едни да живеят на гърба на другите.
отговор Сигнализирай
147
A40
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До 150/анонимен-защо не се возиш с автобус и да направиш в него свинщина. То в тия мизерни вагони, освен мръсотия, студ и смрад друго предлага ли се? Просто безконтролна работа.
отговор Сигнализирай
146
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
БЕЗ ПРОТЕСТ НЯМА ПРОГРЕС.
отговор Сигнализирай
145
питащ
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Интересно защо злобата се насочва върху железничаря, а не върху неадекватните му шефове? Били стари влаковете. Ами кой - обикновения железничар ли да купува нови вагони? Важното е и новите шефове да не са виновни! Защо никой не изкара на показ разликата в заплатите на бай Пешо стрелочника и шефа на БДЖ? И на премиите и бонусите също!
отговор Сигнализирай
144
Perco
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Стачкувайте, вдигайте цените на билетите още и чакайте някой да се качи в мизерните ви скапани влакове. Автобусния билет ми е на същата цена-комфортно пътуване, бързо, топло и по разписание. Никога няма да ползвам смрадливите ви влакове.
отговор Сигнализирай
143
zz-top
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Шефовете в БДЖ се държат като луди с картечница, обяви шефът на най-големия железничарски синдикат в България Петър Бунев. Това може би е най-точното описание на реформите, с които ръководството на компанията се опитва да впечатли българската общественост, ГЕРБ и най-вече първият ръководител на държавата Б.Борисов.За да стане ясно обаче на драгите читатели, решихме да опишем последователно кой какъв луд е. Луд с картечница #1Владимир Владимиров, председател на УС на БДЖ.Мото: Не е луд който изяжда зелника, а този, който му го дава.Биографията на лицето Вадимиров се изчерпва с това, че е бил финансист в световно неизвестна фирма за хранителни продукти. Въпреки това той в момента е човекът, който коли и беси в БДЖ. Изключителната некомпетентност на Владимиров бе причина от ЕК да обявят планa му за реформа на компанията за неграмотен и нереализируем.Въпреки, че постоянно иска съкращения, Владимиров избягва да коментира администрацията си. А именно той въведе практиката всяко поделение на БДЖ да се ръководи не от един, а от двама директора. Така наречените съуправители се подбират не по качества, а по заслуги към партията майка.Владимиров бе и човекът, който съкрати поделенията на БДЖ Товарни превози в товарообразуващите центрове Варна и Бургас, което позволи на частните жп превозвачи да поемат доходоносните товаропотоци от пристанищата. Отделно Владимиров се отказа и от Фериботния комплекс Варна, където БДЖ държеше стратегическо монополно положение, съответно товарите пристигащи по море от Русия и Грузия. В момента Фериботния комплекс се подготвя за концесия, като обществена тайна е кой ще го вземе известна варненска трибуквена групировка. Луд с картечница #2Йордан Недев, изпълнителен директор на БДЖМото: Може да е луд, но господинът е от ЛондонДиректор на БДЖ е първата реална работа на лицето Недев. В продължение на дълги години той е консултирал. Именно доброто усвояване на пари по консултантски проекти за реформата в БДЖ е причина да бъде поканен за изпълнителен директор.Това, което обаче Недев не е очаквал е, че ще бъде една скъпоплатена секретарка на луд с картечница #1. Реално задачата на Недев е когато Владимиров му каже: Скочи!, да попита: Колко високо, г-н Владимиров?.Според биографията на Недев, той е завършил Лондон Бизнес Скуул през 2002 г. Явно повлиян от благородническото английско възпитание, което е получил там, първата му работа като шеф на БДЖ бе да нарече компанията *** и цирей. След което изгони синдикатите от стаите им, понеже били на неговия етаж и го притеснявали. Луд с картечница #3Веселин Василев, изпълнителен директор на ИА Железопътна администрация (ИАЖА)Мото: Може и да съм луд, но за това се обърнете към пресцентъраГ-н Василев е бивш локомотивен машинист, служител на бизнесмена Васил Божков във фалиралото му железопътно дружество. Благодарение на тази връзка Василев е назначен за директор на железопътния регулатор в транспортното министерство.По принцип ръководството на БДЖ извърши страшно много нарушения по обслужването на клиентите. Ведомството на #3 обаче вместо да ги санкционира си направи оглушки.Страшното е, че Василев и неговите подчинени са органът, който трябва да наблюдава изпълнението на договора за социална услуга, по който БДЖ получава 170 милиона лева от джоба на българските данъкоплатци. И ако по плана на Луд #1 и Луд #2 се съкратят 1/3 от субсидираните влакове, Луд #3 трябва да ги санкционира с около 60 милиона. Но вместо да отговори на простия журналистически въпрос дали ще го направи, той препраща към пресцентъра. Понеже е по-лесно и не трябва да дава обяснения. Луд с картечница #4Ивайло Московски, министър на транспорта и съобщениятаМото: Аз съм луд, но поне съм симпатичен!От всичките луди транспортния министър е най-нормален и симпатичен. При него проблемът е, че наследи заварено положение назначения по партийна линия луд #1 и неговите планове. От всичките описани Московски е най-диалогичен, което не компенсира неговата доста висока некомпетентност. Луд #4 официално заяви, че договора за социална услуга не значи нищо пред неговите решения. Което макар и да звучи в стила на неговия патрон Бойко Борисов е изключително негативен сигнал към всички потенциални инвститори в областта на българския транспорт.Въпреки всичко, ако нещо се постигне като компромисен вариант във връзка със стачката, може да се очаква единствено от него. Ако разбира се му стиска да освободи луд #1 и евентуално луд #2 вместо да съкрати 2000 нормални железничари. Поне се появиха и някакви признаци на това в ефира на БНТ каза директно на луд #1, че говори глупости, когато оня обясняваше, как ще съди и уволнява стачкуващите железничари. Луд с картечница #5Бойко Борисов, министър председател на Република БългарияМото: Аз не съм се возил на железница, следователно тя не съществува.Ще стачкуват, за да върнат 800 милиона на държавата? Би било прекрасно, ако го направят, за това, че са изхарчили 800 милиона през годините от всички пари на българите. Надявам се, ако правят такава стачка, да върнат парите на всички данъкоплатци само заради това изказване българските железничари трябва да влязат в Министерски съвет и да изритат с шутове премиера. Защото по времето на най-големите кражби в държавата, Борисов бе активист на управляващата партия НДСВ, като дори беше и главен секретар на МВР. Само че тогава беше зает да си урежда срещи със Сретен Йосич и знайни и незнайни приятели от мутренските времена. Разбира се лудите с картечницата не се изчерпват с гореописаните. Към тях могат да се добавят много други по-дребни луди с по-дребни картечници, някои даже и с автоматчета или с пистолетчета. Ако някой от тях е обиден, нека да се обади.Сподели:
отговор Сигнализирай
142
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
А40 ами мизерия ще е, защото каквото се е качоло, това се вози.Като има ***-свинщина ще е.Няма да ти чистят на всеки пет минути опаковки, бутилки и всякакъв възможен *** донесен от мърльовци.
отговор Сигнализирай
141
М-р Х
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Нима някой си мисли, че може в този си вариант БДЖ да не е на загуба - *** режат релсите, пътниците не си плащат билетите, влаковеет се запалават защото са стари, накрая наказват машинистите.... Трябав да се налеят ужасон много пари в техника не просот няколко мотриси, а ВСИЧКИ мотриси да са нови, да се увеличи сигурността относно релсите, да се пресече незаконното събиране на скраб (тук ролята е на държавата) и накарая като се вдигне качеството - да се вдигнат цените на билетите!
отговор Сигнализирай
140
Анонимен2
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 143 : Ти нещо заяждаш ли се или?Просто казвам каква е моята гледна точка за нещата и според мен е правилна.Ще те питам ако ти имаш фирма и работниците ти те крадат здраво и реално разходите са повече от приходите дали няма да съкращаваш хора?Много е лесно отстрани да плюете.
отговор Сигнализирай
139
М-р Х
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
браво на хората, че си отстояват правата - първо досега никога не съм видял нещо държавно да зилезе на печалба, в този смисъл не може да плюем специалон по БДЖ.Второ - някои казват - да ги закрием, ами то нека тогава закрием и градския транспорт (и той е на загуба) нека закрием МВР (и те са на загуба), нека въобще се движим само с таксита и маршрутки от град до град (и с частни автобусни линии) - ще видите какви цени ще плащаме.
отговор Сигнализирай
Новини