IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трети ден продължава стачката в БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
до 62
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Че нали това е целта - заграбването, извинете, "приватизацията" на товарните превози. И предполагам, че вече всичко е договорено. Дори при сегашното състояние на нещата, те са печеливши!!! Стачката не е толкова за 2 000 работни места, колкото за това, ще имаме ли държава!!!! Защото са приготвени още много сладки неща за "приватизиране"....
отговор Сигнализирай
63
до 64
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Здравей, "честен частнико"! Господ да те прати там, където са стотици хиляди българи - на пънгара на оцеляването. После ела да пием по една и ще ти слушам сълзливите коментари, колко е несправедлив живота. А ракииката ми слънце, сам си я пека!
отговор Сигнализирай
62
Червени псетанаповод
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Държавата трябва да покрие загубите на БДЖ както направиха с Форд и Дженерал Моторс.=============================================================Значи като прочета такова мнение на някой малоум червен тиквар, и всичко женско що е в близка родствена връзка с него го присърбява междукрачието.Нещастнико, държавата за да покрие загубите на БДЖ,преди това някой трябва да е изработил тези пари и те да са постъпили в бюджета.Този някой сме ние "частниците".Ти май ми "даваш" рекет а?
отговор Сигнализирай
61
до коментар 60
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
А този ,който прави справките едва ли му остава време да се фръцка.Най -вероятно е натоварен и с много оперативна работа.И след тази поредна измишльотина наречена стачка,отново ще си отидат работещите хора.Както винаги ,когато атовете се ритат,магаретата страдат.
отговор Сигнализирай
60
ЖП - продължение
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Сегашните МЕНАЖЕРИ((б.а- незапознати с условията на професията РЪКОВОДИТЕЛИ.Пример - ЮПИТАТА) искат да изпълнят нечии указания за ликвидирани на БДЖ! Затова ще им кажа,че техните действия са просто престъпни!Чували ли са са интермодалните превози и терминали? Знаят ли,че КИТАЙ иска да прекарва товари през нашата страна?Знаят ли за РО-ЛА превозите и построените за това терминали?ТОВА СА ТОВАРИ!БОЙКО, един TR ТИР разбива твоите магистрали 500 пъти повече от една кола и е причинител на тежки ПТП!
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Как се пееше в една поостаряла песен-едни правят стачки,други пачки (автобусните превози). Тъй не се прай като вас. Или всичките стачки или всичките пачки. Иначе до никъде няма да я докарате.
отговор Сигнализирай
58
ЖП - продължение
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Тази АДМИНИСТРАЦИЯ,основно се занимава с изискване на справки, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО срокът за изготвяне е ВЧЕРА.Всъщност, всички данни са подавани регулярно, но никой не си прави труда да ги погледне,да ги осмисли,да извади нужното и да предаде нагоре към искащият тези данни! След което отново следват часове на мухабети,пиене на кафе,клюки връцкане на *** с къси поли по коридорите и т.н. ЗАЩО ли? Ами защото са синове и дъщери на НАШИ ХОРА! И то без или с абсолютно неподходящ ЦЕНЗ!
отговор Сигнализирай
57
58
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Данъчни облекчения за сметка на огромни дългове не е никакво облекчение, а чисто и просто спасяване от фалит на автомобилните производители.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
55Т.нар. субсидията на бензин в САЩ е данъчни облекчения за петролните компании. В този смисъл, САЩ субсидират всичко базирано на петрол - химия, лекарства, лека и тежка промишленост, .... Данъчните облекчения на фона на печалбите на петролните компании са минимален процент.
отговор Сигнализирай
55
ЖП
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
До всички "компетентни" предложители на "спасителни"мерки!Системата БДЖ,представлява един изключително сложен механизъм,подчинен на редица вътрешни и международни норми.Там работят лица, както със специално професионално(по рано ПОЛУ, а сега ВИСШЕ)образование и обезателно с ежедневно повишаваш се опит,така и ниско квалифицирани спомагателни работници.Сега се предлага да се освободят ОБЩО бр.,а не НЕНУЖНИТЕ!А АДМИНИСТРАЦИЯТА в СОФИЯ, без нужен ценз остава, но отчитана в поделенията из страната!
отговор Сигнализирай
Новини